سیاست دولت توجه جدی به محیط زیست و سمن ها است

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۲۸۰۹۵
سیاست دولت توجه جدی به محیط زیست و سمن ها است
معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست کشور گفت: سیاست دولت مردمی سیزدهم توجه جدی به محیط زیست و سمن ها است.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نورالله مرادی در نشست فعالان و اعضای شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی استان لرستان که در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی خرم آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد: سیاست دولت مردمی سیزدهم توجه جدی به محیط زیست و سمن ها است. 

وی با اشاره به دیدار رییس جمهور در آغازین روزهای شروع دولت با سمن ها و فعالان محیط زیست و دستور ایشان برای استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل ها ، افزود: نشست با تشکل های زیست محیطی استان لرستان در راستای تحقق دستور رییس جمهور محترم در این خصوص می باشد.

مرادی با بیان اینکه ما در این دولت به هیچ عنوان دنبال کار نمایشی نیستیم ، عنوان کرد: باید ازفرصت ایجادشده برای بهسازی و بهبود کیفیت محیط زیست استفاده کنیم.
معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست کشور با اشاره ظرفیت گسترده سمن های محیط زیستی ، تصریح کرد: باید از ظرفیت گسترده سمن ها جهت راهبری، مردمی سازی و فعال کردن مردم برای کمک به بهبود وضعیت محیط زیست بهره ببریم.

مرادی تاکید کرد: برای توانمند سازی سمن ها دوره های آموزشی مورد نیاز آنها باید در طول سال احصا و اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش خیرین محیط زیست در کمک به سمنها و سازمان حفاظت محیط زیست جهت رفع مسائل ومشکلات، گفت: ظرفیت خیرین محیط زیست یک ظرفیت نو پا در کشور است که مدتها مغفول مانده و این ظرفیت باید در استان لرستان راه اندازی شود.

وی بیان کرد: سمن های لرستان باید به سمت حل یکی از مسائل اساسی محیط زیست استان پیش بروند و ما نیز در این راه در کنار آنها خواهیم بود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز