توقیف محموله تریاک در محور" اندیمشک - پلدختر

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۸۱۱۵
توقیف محموله تریاک در محور اندیمشک - پلدختر
فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه پژو 206 و کشف 10 کیلو و 500 گرم تریاک در محور " اندیمشک - پلدختر" خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سردار"یحیی الهی" در تشریح  این خبر ، اظهار کرد: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو 206 مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو 206 در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های  همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر پس از هماهنگی قضائی در محور "اندیمشک - پلدختر" موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 10 کیلو  و 500 گرم  تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام‌

 

نظر شما