دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان: متولیان فرهنگی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۸۱۲۴
دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان: متولیان فرهنگی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند
دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان با اشاره به بودجه‌هایی که در حوزه فرهنگ صرف می‌شود، گفت: متولیان فرهنگی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در نشست سالیانه مجمع مطالبه‌گران شهرستان بندرعباس عنوان کرد: کار حلقه های میانی آن است که مطالبه‌گر تولید کند و جمعیت مطالبه‌گران را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما در واقع تسهیل‌گری برای پیگیری مطالبات مطالبه‌گران است گفت: هرگر نباید منیّت درکارها باشد و باید مردم را همراه خودمان کنیم چرا که بنا بر این است که کارها به صورت کاملا مردمی انجام شود.

صالحی افزود: کار در مجمع‌ مطالبه‌گران به صورت مردمی درحال انجام است و نباید خود را به یک دستگاه یا نهادی متصل کنیم چرا که در جوامع جهان سوم یکی از دلایل عدم پیشرفت این است که سمن ها یا نهاد‌های مردم نهاد وابسته هستند اما در جوامع پیشرفته سمن‌ها بدون وابستگی پیشرفت می‌کنند.

به گفته وی، یکی از آسیب‌ها در کشور ما انجام کار سازمانی به خصوص در حوزه فرهنگی است و در این حوزه نقد بسیار شدیدی داریم؛ متولیان فرهنگی در استان چه اقداماتی در سطح استان انجام داده‌اند و در این باره باید پاسخگو باشند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان تصریح کرد: متولیان فرهنگی که کار سازمانی انجام داده‌‌اند، بودجه های میلیاردی طی سال های اخیر دریافت کردند اما باید پرسید که این اعتبارات چه خروجی هایی کف جامعه داشته است.

صالحی گفت: مطرح کردن یک سری از موضوعات در مدت اخیر برای برخی از مسئولان گران تمام شده و احساس خطر کرده‌اند، مطرح شدن برخی از طرح ها واقعا شبهه‌دار است و بایستی مطالعات لازم انجام شود.

به گفته وی، اگر میخواهیم کار مطالبه‌گری واقعا به نتیجه برسد باید کار به صورت تخصصی و مسئله محوری پیش برویم و بسیاری از عملیات های مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با کار تخصصی به نتیجه رسیده است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان خاطرنشان‌کرد: قطعا افرادی منفعت‌طلب در همه دستگاه ها وجود دارند و در این بین گروه‌های مطالبه‌گری هم وجود دارند که اهداف سیاسی خود را در استان دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز