سردار مسلمی : اگر شخص اول دولت در مازندران حرفی می زند برای حل مشکلات مردم است

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۸۳۲۲
سردار مسلمی : اگر شخص اول دولت در مازندران حرفی می زند برای حل مشکلات مردم است
سردار سیاوش مسلمی، در جلسه شورای اداری استان، با عنوان این مطلب، گفت: همه باید نماینده عالی دولت در استان را کمک کنیم تا شعار رییس جمهور محقق شود که اگر این اتفاق نیفتد روی پل صراط باید پاسخگوی شهدا باشیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در جلسه شورای اداری استان، با عنوان اینکه برکسی پوشیده نیست که حماسه ششم بهمن آمل حماسه کم نظیر و تاریخی بود که با حضور مردم‌ با بصیرت و فهمیم آمل رقم خورد و در اذهان ‌تاریخ حک شده است و از موضوعاتی که حتما باید به صورت مستمر مورد تبیین و تکریم قرار گیرد، خاطر نشان کرد :همه باید نماینده عالی دولت در استان را کمک کنیم تا شعار رییس جمهور محقق شود که اگر این اتفاق نیفتد روی پل صراط باید پاسخگوی شهدا باشیم.

وی ادامه داد: در طول ۴۴سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، فتنه ها و حماسه های زیادی رخ داده است از جمله این حماسه ها، حماسه ششم‌ بهمن آمل است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ۲عامل رهبری و مردم در از بین بردن این فتنه ها نقش داشت و دشمن هم با شناخت درست از این مساله برنامه ریزی کرد و باخیال خام خود می خواهد با نا امید کردن مردم به اهداف پلید خود که همواره با شکست مواجه شد، دست یابد.

وی ادامه داد: مسوولان در هر جایگاه و شغلی نسبت به توطئه دشمنان که ناامید کردن است باید کار کنند و امیدواری را در مردم ایجاد کنند.

سردار مسلمی افزود: امروز بخشی از دغدغه نماینده عالی دولت در مازندران ناظر بر این است که باید مسوولان کار مردم را راه بیندازند و وظیفه ای جز این نداریم.

وی با انتقاد از بخشی نگری ها و به دنبال منافع تشکیلاتی بودن ها، گفت: سرمایه گذار برای انجام کار به مازندران می آید اما با عدم همراهی و مشکلات مواجه است .

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: یکی از مسایلی که استان از آن رنج می برد و در هیچ جای کشور وجود ندارد این است که سرمایه گذاران را به هر دلایلی از جمله منابع، محیط زیست و مسائل سیاسی و اجتماعی می پرانیم و این باعث می شود که از سواحل، دریا و جنگل هیچ استفاده نمی شود.

سردار مسلمی افزود: یکی از عبرت هایی که می توانیم از حماسه ششم بهمن آمل بگیریم این است که مردم در آن زمان چطور دست خالی پای کار بودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت : اگر امروز بازار مشکل دارد دست اندرکاران این حوزه برای رفع آن باید شبانه روزی کار کنند، یک ساعت بخوابند و ۲۳ساعت کار کنند.

وی اظهارکرد: کشاورزی مازندران مشکل دارد رفع مشکل این بخش تنها به گردن یک نهاد جهاد کشاورزی نیست و دیگر نهادها نیز باید همراهی کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، عنوان کرد: اگر شخص اول دولت در مازندران حرفی می زند برای حل مشکلات مردم است ولی همه به او حمله می کنند.‌

سردار مسلمی گفت: خواهش من به عنوان سرباز و خدمتگزار از شما مسولان این است که در کنار همدیگر قرار بگیرید و هم قسم شوید و اگر در دستگاه زیر مجموعه تان اشکالی وجود دارد تا زمان رفع آن‌ خواب به چشمتان نیاید.

انتهای پیام

نظر شما