۵۱ پروژه ورزشی در استان هرمزگان به بهره‌برداری خواهد رسید

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۷:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۹۰۴۶
۵۱ پروژه ورزشی در استان هرمزگان به بهره‌برداری خواهد رسید
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از ۵۱پروژه ورزشی در ایام الله دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مظفرخادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: 51 پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر 117میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارکه فجر در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.  

وی افزود: این پروژه‌ها با متراژی حدود 83000 متر مربع شامل 5سالن ورزشی، 6چمن مصنوعی بزرگ فوتبال ، 39چمن مصنوعی محله ای و یک سیستم روشنایی و اجرای بیش از 473 برنامه فرهنگی، ورزشی و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی و جوانان در این ایام تدارک دیده است.

متولی ورزش وجوانان استان توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اساسی ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست وبیان داشت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب نیز 51پروژه ورزشی،تجهیزخانه های ورزش روستایی و بیش از 473 برنامه فرهنگی ورزشی ازجمله همایشهای پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد. 

خادمی نسب خاطر نشان کرد:برگزاری مسابقات مختلف ورزشی استانی، کشوری ، برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های هم اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و جوانان و حضور گسترده در راهپیمایی پرشکوه یوم ا… 22 بهمن از جمله مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در دهه مبارکه فجر امسال است.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: امسال نیز همچون ادوار گذشته جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان هرمزگان در برنامه‌ها حضوری پررنگ و موثر ایفا خواهند کرد.

متولی ورزش وجوانان هرمزگان یادآورشد:استان هرمزگان در نیمه دوم سال ظرفیت و پتانسیل خوبی جهت برگزاری مسابقات، اردوها ، میزبانی و …دارد که در دوماه پایانی سال مسابقات و میزبانی های مختلف در استان را داریم.

خادمی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان استان در روز 22 بهمن نیز با حضور حداکثری و گسترده خود در راهپیمایی حماسی این یوم‌الله بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز