مسابقات قهرمانی مدارس در بندرعباس آغاز شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۴۳۰۰۰۲
مسابقات قهرمانی مدارس، در رشته‌های دو و میدانی و فوتسال به میزبانی بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، عصر امروز طی مراسمی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مسئولین استانی، مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی مدارس کشور در رشته فوتسال و دو و میدانی در سالن ورزشی فجر بندرعباس برگزار  شد.

حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور اظهار داشت: چون مسابقات قهرمانی مدارس کشور در راستای استعدادیابی برای انتخابی تیم ملی می شود، مهمترین رخ داد ورزشی در رده سنی نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 28 تیم در رشته دو ومیدانی و 27 تیم نیز در رشته فوتسال شرکت دارند که این مسابقات امروز دوشنبه 10 بهمن ماه با 13 بازی فوتسال در سه سالن و رشته های دو ومیدانی در ورزشگاه خلیج فارس آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد یافت و فینال مسابقات فوتسال نیز در روز 14 بهمن ماه برگزار می شود. 

به گفته بابوئی، میزبانی استان هرمزگان در سطح بسیارخوبی است و از تمامی عواملی که با خرد جمعی و همراهی خود، مقدمات این رویداد مهم را فراهم ساختند، تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف مورد نظر در رده سنی پایه، جلسه بسیار خوبی با هیأت فوتسال و دو ومیدانی هرمزگان گرفته شد و امیدواریم روند توسعه این رشته های جذاب در استان، سرعت بیشتری به خود گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز