اجرای بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۳
اجرای بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر گفت : بیش از پنج هزار برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران طراحی شده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران در دهه فجر امسال برنامه های پرمحتوایی را در نظر گرفته است افزود: این برنامه ها با همت هیات های ورزشی استانی ، شهرستانی و روسای ادارات شهرستان ها و کمیته های مختلف طراحی شده است که از اوایل بهمن ماه سال جاری شروع شده است .

 
عادل عالیشان با اشاره به بخش اول برنامه های دهه فجر از سوی این دستگاه گفت: این برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شده و در سال جاری برنامه های بین المللی نیز برگزار می شود.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد : سپاه کربلا استان مازندران به تنهایی بیش از دوهزار برنامه به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه داده و نیروی انتظامی استان نیز حدود ۱۵۰ برنامه برای این ایام دارد.
 
عالیشان با اشاره به تعداد برنامه های دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: در مجموع اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از ۵۰۰۰ برنامه را برای دهه مبارکه فجر در نظر دارد.
 
سکاندار اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: ۲۸ برنامه میزبانی دوره های مربیگری و داوری را جهت اجرا در استان مازندران در نظر داریم و همچنین در حال حاضر ۵۲ هیات ورزشی فعال در استان مازندران داریم که قرار است دو هیات جدید نیز در استان مازندران فعال شود.
 
عالیشان گفت: ۱۴۰ تیم در رشته های مختلف ورزشی از استان مازندران در لیگ های کشوری حضور دارند .
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: ۸۰۰ هیات شهرستانی داریم که حدود ۱۰/۰۰۰ نفر به طور خداپسندانه در حال فعالیت هستند و کمک حال اداره کل ورزش و جوانان مازندران هستند.
 
عادل عالیشان به پروژه استادیوم شهید متقی اشاره کرد و گفت: جهت تکمیل این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در حال حاضر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و پیمانکار این پروژه سازمان بسیج سازندگی می باشد وی در ادامه گفت :  استادیوم شهید وطنی قائمشهر آماده واگذاری و تحویل به باشگاه نساجی است.
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در مازندران به بخش بانوان اشاره کرد و گفت: تا اکنون ۴۰ مدال توسط بانوان در مسابقات کسب کردیم.
 
عادل عالیشان در پایان خاطر نشان کرد: هیات ها باید با حکم ریاست مدیریت شوند و روسای هیات ها باید برنامه ۴ ساله و مدون داشته باشند و قطعا هیات هایی که برنامه ندارند را تحمل نخواهیم کرد .
 
انتهای پیام
 
 
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز