مخبر: خدا را شاکریم خسارات جانی کمی در زلزله خوی شاهد بودیم / دلیل مشکلات، توزیع نامناسب اقلام بوده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۴
مخبر: خدا را شاکریم خسارات جانی کمی در زلزله خوی شاهد بودیم / دلیل مشکلات، توزیع نامناسب اقلام بوده است
معاون اول رییس جمهور در سفر به مناطق زلزله زده خوی و فیرورق گفت: امروز از نزدیک مشکلات مردم منطقه را لمس کردم و امیدوارم تا ۴۸ ساعت آینده مشکلات به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  محمد مخبر، عصر سه‌شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرهای خوی و فیرورق با ابراز ناراحتی از وقوع زلزله و تخریب برخی منازل مسکونی مردم اظهار کرد: زلزله‌های پشت سر، باعث ناراحتی مردم و ویران شدن خانه‌های شهر و روستاهای منطقه شده است.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم آسیب دیده گفت: از دست دادن سه نفر از هموطنانمان در زلزله شهر خوی و فیرورق و آسیب دیدن بسیاری از هموطنان اتفاق تلخی است که باعث ناراحتی همه ما است.

مخبر با بیان اینکه مسایل مالی بهتر جبران می‌شود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در مقابل این حجم از زلزله متداول، خسارت جانی کم بوده و به یاری خداوند، دولت نیز مصمم است تا مشکلات مردم منطقه زلزله زده به زود حل و در حد مقدورات جبران شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به توجه دولت به این منطقه زلزله زده افزود: دولت کارهای خوبی را در این منطقه انجام دده است و سپاه پاسداران، بسیج، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان نیز همگی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

مخبر با اشاره به بازدید میدانی خود از مشکلات مردم آسیب دیده تاکید کرد: مشکلات بخش قابل توجهی از منطقه حل شده و بین آنان چادر، پتو و امکانات گرمایشی توزیع شده اما در کنار آن هنوز بخشی از منطقه نیازمند توجهات بیشتر است که دلیل آن توزیع نامناسب اقلام مورد نیاز بوده است.

وی در ادامه افزود: اگر توزیع اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده با یک برنامه سازمان‌دهی شده و منسجم‌تری صورت می‌گرفت مسلما رضایت‌مندتر بود.

مخبر با اشاره به درخواست‌های مردمی گفت: اکنون نگرانی مردم بازسازی خانه‌هایشان است چون خسارت بسیاری دیده‌اند و استانداری نیز در حال جمع بندی این مشکلات در راستای حل موانع در جهت اهدا کمک بلاعوض و تسهیلات است.

تصمیمات خوبی گرفته شده است

محمد مخبر در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران افزود: در حال جمع بندی میزان خسارت ها در این منطقه هستیم.

وی اضافه کرد: ارزیابی های لازم در این خصوص به سرعت در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور به مردم اطمینان داد که مشکلات آنان به خوبی رصد شده و تصمیمات لازم در این بازه اتخاذ می شود

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز