۸۷ واحد آموزشی _تربیتی و ورزشی توسط نوسازی مدارس لرستان در دست اجرا است / افتتاح ۲۹ واحد آموزشی در دهه فجر

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۵
۸۷ واحد آموزشی _تربیتی و ورزشی توسط نوسازی مدارس لرستان در دست اجرا است / افتتاح ۲۹ واحد آموزشی در دهه فجر
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: ۴۳ تفاهم نامه در قالب ۲۰۰ کلاس درس در سالجاری با خیرین مدرسه ساز منعقد شده است‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛  یونس بهاروند ایران نیا روز سه شنبه   نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و میلاد مسعود مولا علی (ع) و روز پدر ،اظهار کرد : از ابتدای  سال جاری تا کنون ۴۰ واحد آموزشی در قالب ۱۲۲ کلاس درس افتتاح شده است که با احتساب ۲۹ مدرسه ی دهه فجر سالجاری در قالب ۱۰۹  کلاس درس ، این رقم به ۶۹ واحد آموزشی در قالب ۲۲۴ کلاس درس خواهد رسید .

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به افتتاح متمرکز ۱۱۰۰ واحد آموزشی در سطح کشور توسط ریاست محترم جمهوری در روزهای آینده ، افزود : برای ساخت ۲۹ واحد آموزشی که در دهه فجر در لرستان با دستور رئیس محترم جمهور افتتاح خواهند شد بیش از ۵۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است .

 بهاروند با اشاره به طرح شهید دانش آموز رضا پناهی ، تصریح‌ کرد : طرح مذکور توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با هدف جمع آوری و جایگزینی مدارس کانکسی با بیش از ده دانش آموز راه اندازی شده است که استان لرستان در همین راستا ۱۶۵ مدرسه کانکسی با ۲۶۰ کلاس درس را تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ با مدارس استاندارد جایگزین خواهد کرد و خوشبختانه عملیات  اجرایی ۴۲ مدرسه از این تعداد آغاز شده است و تا پایان سالجاری امیدواریم  این تعداد به ۱۰۰ مدرسه افزایش یابد .

 بهاروند بیان کرد: بجز مدارسی که در طرح شهید پناهی در دست  ساخت هستند ، هم اکنون  ۸۷ واحد آموزشی _تربیتی و ورزشی دیگر در قالب ۵۱۰ کلاس درس در سطح استان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در دست اجرا می باشند .

وی با اشاره به استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس ، خاطر نشان کرد : تا کنون ۶۹۰۰ کلاس درس در سطح استان به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند و برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس نیازمند استان ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است .

 بهاروند با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت و توسعه ی فضاهای آموزشی ، گفت: در سال گذشته ۳۰ تفاهم نامه در قالب ۵۶ کلاس درس با خیرین ارجمند مدرسه ساز منعقد گردید که خوشبختانه در سالجاری این رقم به ۴۳ تفاهم نامه در قالب ۲۰۰ کلاس درس افزایش یافته است .

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز