جوان مسیحی اهل کشور اسپانیا در حرم حضرت رضا (ع) مسلمان شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۰۸۴۱
در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) جوان مسیحی اهل کشور اسپانیا به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: همزمان با ایام پربرکت ماه رجب‌ و در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع)، جوانی 27 ساله مسیحی از کشور اسپانیا، پس از 3 سال مطالعه و تحقیق با حضور در دفتر مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی و در فضایی معنوی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مشرف شد.

وی ابراز کرد: بنا به درخواست این جوان تازه مسلمان، جهت پاسخگویی به سوالات، جلسه‌ای 2ساعته با حضور کارشناسان مذهبی اسپانیایی زبان برگزار و به سؤالات دینی و اعتقادی وی پاسخ داده شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالفقاری ادامه داد: به رسم یادبود، هدایای فرهنگی و کتاب‌هایی با موضوع آشنایی با اسلام، عقائد، احکام و مکتب تشیع به زبان اسپانیولی از سوی مدیریت زائرین غیر ایرانی حرم مطهر امام رضا(ع) به این تازه مسلمان اهداء شد.

مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، خاطر نشان کرد: همه ساله تعداد قابل توجهی از مرتبطین با برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به توفیق الهی در زمره ره‌یافتگانی هستند که توفیق تشرف به اسلام را در حرم مطهر رضوی درک می‌کنند. 

این جوان اسپانیایی در پایان مراسم، اسلام را گم شده خود توصیف کرد و تعالیم اسلامی را نجات بخش زندگی خود عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز