پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۴۳۰۹۳۷
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی
سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی, فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، متن کامل این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر، طلیعه تابناک و درخشان خورشیدی است که انوار جاودان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به قلب های ملتی که در عشق پیروزی نهضت بزرگ و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره) می تپید، پیشکش کرد و با غلبه نور باور و ایمان بر پیکره ظلمت ستمشاهی و استعمار جهانی، دریچه های عزت، اقتدار و سربلندی را بر ملت ایران گشود.

بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روز این دهه به خاک ایران اسلامی، روند حرکت انقلاب را به سمت پیروزی سرعت بخشید و دل و جان انقلابیون و ملت ایران را برای غلبه بر طاغوت سرشار از امید ساخت.

انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل، جانفشانی شهیدان والامقام و مشارکت مردم در 22 بهمن ماه به پیروزی رسید.

امروز ایران اسلامی در سایه ولایت و رهبری خلف صالح پیرجماران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) پس از 44 سال مقاومت و خودباوری با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی بر اوج قله های اعتلا و شکوفایی قرار دارد و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی رسیده است.

انقلاب به عنوان یک رویداد بزرگ تاریخی، الهام بخش جنبش های آزادی خواهانه و عدالت طلبانه شد و در ادامه نیز به محور بزرگ مقاومت و ایستادگی ملت های مظلوم تبدیل شده و با سیر خیره کننده خود در جهات مختلف برغم همه توطئه ها و نیرنگ های نظام استکبار بین الملل و ایادی و اذناب زبون آن، مقتدرانه با طی مسیر رشد و توسعه در حوزه های علمی، پژوهشی و فناوری های روزآمد و تولید و ... تحسین جهان را برانگیخته است.

نظام استکباری از آغاز انقلاب با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای خود همواره تلاش نمود تا دستاوردها و اقدامات نظام اسلامی را مخدوش جلوه دهد یا نادیده بگیرد، لذا بر همه ایرانیان عزیز بویژه مدیران و مسئولین فرض است تا در ایام الله دهه فجر، خدمات ارزشمندی که انقلاب به جای جای و نقاط شهری بویژه مناطق محروم عرضه داشته است را در راستای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اطلاع رسانی و بیان نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز عزت، آزادی و سربلندی مردم ایران اسلامی، ایام الله مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان دیار علویان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران تبریک می گویم و تداوم توسعه، پیشرفت و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.

سیدمحمود حسینی پور

انتهای پیام

نظر شما