بررسی خواهر‌خواندگی بندرعباس با شهر نینگبوی چین در دیدار نوبانی با سرکنسول چین

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۴:۵۲
کد خبر: ۱۴۳۱۱۹۰
بررسی خواهر‌خواندگی بندرعباس با شهر نینگبوی چین در دیدار نوبانی با سرکنسول چین
در دیدار شهردار بندرعباس با سرکنسول جمهوری خلق چین، موضوع انعقاد خواهرخواندگی میان بندرعباس و شهر نینگبوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی نوبانی با لی آنگ سرکنسول چین در بندرعباس طی دیدار و نشست صمیمانه‌ای در رابطه با مسائل مختلف صحبت کردند.

نوبانی در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده دولت چین در شهر بندرعباس گفت: ارتباطات بین المللی و منطقه ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حایز اهمیت أست و بندرعباس به عنوان یک شهر بندری پیش رو و در مسیر توسعه نیازمند استفاده از تجربیات منطقه ای در حوزه مدیریت شهری می باشد.

شهردار بندرعباس افزود :پتانسیل ،وضعیت و موقعیت شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری بسیار بالاست و ما امادگی داریم در حوزه های مختلف از سرمایه گذاران چینی برای توسعه زیر ساختهای مهم شهر در بحث گردشگری و امور شهری و خدماتی استقبال و استفاده نماییم.

نوبانی توسعه را برای شهر ها یک فرایند فراگیر عنوان کرد و گفت مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید که در این مسیر استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت أست و ما مصمم هستیم که با همکاری و همراهی شما در زمینه ارتباطات باشهرداری های شهرهای کشور چین بتوانیم تبادل نظر و تجربه داشته باشیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر رقم بزنیم.


لی آنگ سرکنسول جمهوری خلق چین گفت شهر بندرعباس یک شهر چند منظوره با ظرفیت های ویژه است و قابلیت ها و پتانسیل های زیادی برای رشد و سرمایه گذاری دارد و یکی از مهمترین بنادر جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور أست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز