۱۳ پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز در دهه فجر افتتاح می شود

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۱۷۴۴
۱۳ پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز در دهه فجر افتتاح می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۱۸ ماه گذشته فضای درمانی، بهداشتی و آموزشی دانشگاه از ۲۴۰ هزار مترمربع به بیش از ۳۱۱ هزار متر مربع در دولت سیزدهم توسعه یافته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، شهرام صیادی صبح جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شروع دگرگونی های بزرگ و بنیادی در ایران و جهان است، اظهار کرد: فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی، فرصت خوبی برای مرور دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر محدودیت ها و چالش ها در بخش درمان و نیاز توسعه فضای درمانی در استان گفت: این دانشگاه  همواره سعی نموده است نقش سازنده و موثر خود را در اعتلا سلامت استان به درستی ایفا کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند چرا که خود را نسبت به مردم فهیم و قدرشناس البرز  مسئول و پاسخگو می داند.
 
صیادی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم و خوبی که گرفته است از سرگیری و حل مشکلات ساخت بیمارستان های فردیس و کمالشهر بود که خوشبختانه بیمارستان فردیس در مرحله تجهیز  قرار دارد و بخش هایی از آن در ایام الله فجر افتتاح می شود.

وی با تاکید بر نیاز استان به افزایش تخت های بیمارستانی خاطر نشان کرد: میزان تخت فعال در استان البرز در ۱۸ ماه اخیر  نسبت به گذشته  ۱۵درصد رشد داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در ۱۸ ماه گذشته فضای درمانی، بهداشتی و آموزشی دانشگاه از ۲۴۰ هزار مترمربع به بیش از ۳۱۱ هزار  متر مربع در دولت سیزدهم توسعه یافته است.


وی  پروژه های مهم و قابل افتتاح دانشگاه را  در دهه فجر امسال را بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی  شهید حاج قاسم سلیمانی در فردیس، مرکز خدمات جامع سلامت آزادگان حصارک، پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز جوستان طالقان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ راشته ماهدشت ، ساختمان آمفی تئاتر، کتابخانه و سلف سرویس دانشکده دندانپزشکی، کلینیک زخم، طب کار تخصصی و بخش برونکوسکوپی و آزمایشگاه و دندانپزشکی  بیمارستان شهید رجایی، آمفی تئاتر و لاندری بیمارستان کمالی، مرکز درمان تخصصی ناباروری بیمارستان کمالی، بخش آنکولوژی بزرگسالان ( بستری و سرپایی) بیمارستان امام علی (ع) معرفی کرد.

صیادی به پروژه های درحال ساخت و مهم دانشگاه از جمله پروژه  بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان با ۳۶ درصد پیشرفت، پروژه  بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر با ۴۰ درصد پیشرفت، پروژه  کلینیک ویژه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) با پیشرفت 40 درصد، پروژه کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین(ع) با پیشرفت ۹۵ درصد، پروژه هلی پد و آشیانه اورژانس هوایی، پروژه دانشکده پزشکی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد اشاره کرد. 

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز