استاندار مازندران: خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار بگیرند

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۱۹۶۱
استاندار مازندران: خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار بگیرند
سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران، گفت: خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند و هیچ پروژه ای با اهمیت تر از مسکن معلولین و هیچ کاری پر خیر و برکت تر از مسکن معلولین نیست. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در آیین افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران که بصورت نمادین در روستای شب کلا بخش کلیجانرستاق ساری برگزار شد با عنوان اینکه ایام‌ دهه فجر را که با میلاد مسعود امام علی علیه السلام تقارن پیدا کرد تبریک می گویم که امیدواریم به برکت این ایام معنوی بتوانیم پایه گذار یک حرکت بزرگ در راستای مسکن مددجویان بهزیستی باشیم، خاطرنشان کرد :توجه به اقشار نیازمند که در محور نگاه حضرت امام (ره) قرار داشت باید لحظه به لحظه در برنامه مدیران و مسئولین با جدیت دنبال شود.

استاندار اضافه کرد : امروز به لطف و عنایت امامین انقلاب و همت مسئولین توجه ویژه ای به معلولین و طبقات محروم در روستاها و شهرها شده، هرچند وضعیت فعلی رضایت بخش نیست و باید به این نقطه برسیم که حتی یک معلول بدون مسکن نداشته باشیم.

رییس شورای اداری استان مازندران افزود :خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند و اولویت بعدی بازسازی مسکن خانواده هایی است که مسکن متناسب شأن آنان نیست و اولویت سوم مددجویانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و‌ مسکنی ندارند می باشد که بخشی از این اقدام از طریق تسهیلات بلاعوض ۱۵۰ میلیون تومانی و بخشی دیگر از طریق طرح نهضت ملی مسکن می بایست محقق شود.

حسینی پور تصریح کرد :آنچه که مورد انتظار ماست باید کسی در بخش مسکن معلولین بهزیستی قرار بگیرد که دغدغه داشته باشد و آشنا به این حوزه باشد و با یک برنامه ریزی مشخص می بایست برای حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی براساس یک زمان بندی ۳ ساله حل شود.

سید محمود حسینی پور یادآور شد :مسکن معلولین مهم ترین مشکل پیش رو در بهزیستی استان است و بصورت عملیاتی می بایست مسئله مسکن معلولین را حل و فصل نماییم و در دهه فجر سال آینده همه شهرستان های استان می بایست با پروژه های بسیار بالا در حوزه مسکن معلولین مشارکت نمایند .

استاندار مازندران تاکید کرد :هیچ پروژه ای با اهمیت تر از مسکن معلولین و هیچ کاری پر خیر و برکت تر از مسکن معلولین نیست و باید مسکن های ارزان قیمت تولید کنیم و در اختیار جوانان قرار دهیم.

انتهای پیام

نظر شما