در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

سفر استاندار کردستان به شهرستان بیجار

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۲۱۲۷
سفر استاندار کردستان به شهرستان بیجار
در ادامه سفرهای استاندار کردستان در ایام دهه مبارک فجر به شهرستان بیجار سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ استاندار کردستان،در بدو ورود به شهرستان بیجار با حضور در یادمان شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در ادامه از نمایشگاه خودباوری جوانان بیجاری، با عنوان نمایشگاه دستاوردهای فن‌آورانه در محل جهاد دانشگاهی این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید بر لزوم تسهیل شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان به ویژه واحدهای فناور و دانش‌بنیان توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

ساخت هزار واحد مسکن ملی در بیجار 

در این آیین بر لزوم تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در بیجار تاکید کرد و گفت: مشکل زمین در برخی شهرستان‌ها از جمله قروه و بیجار حل شده است و امیدواریم بیجار جزو اولین شهرستان‌هایی باشد که طرح‌های مسکن ملی آن به بهره‌برداری برسد.

این هزار واحد در ۳۴۳ قطعه (۹ هکتار) شامل ۱۱۰ واحد در محله حلوایی، ۲۰۵ قطعه در تخت سفلی و هشت قطعه در تخت علیا احداث می‌شود.

۱۳ طرح ارتباطی و مخابراتی در بیجار به بهره‌برداری رسید

 

در دهه فجر ۲ سایت جدید تلفن همراه راه‌اندازی و ۲ سایت دیگر نیز در بیجار ارتقا یافت که در مجموع ۱۰ میلیارد تومان توسط وزارت ارتباطات هزینه و ۶ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

تعداد طرح‌های شرکت مخابرات در بیجار  نیز ۹ مورد است و در مجموع هفت میلیارد تومان برای این تعداد پروژه هزینه شده است.

سایتbts جدید هواشناسی، نصب تجهیزات جدید VDSL در مروز شهید پورهاشمی بیجار، تغییر تکنولوژی سایت احمد آباد از ۲G به ۴ G، تغییر تکنولوژی سایت دارغیاث از ۲G به ۴G، توسعه دیتای روستاهای توپ آغاج، خورخوره، حسن آباد یاسوکند، خانداقلی، خودلان و جعفرآباد، از جمله طرح‌های مخابراتی قابل افتتاح بیجار است. 

از ۱۵۸ روستای بالای ۲۰ خانوار بیجار ۱۳۶ روستای آن به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است و امسال ۸۲ روستای کردستان از نعمت اینترنت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز