سامانه پایش تصویری ۵۵۰ نقطه مازندران به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۲۸۶۰
سامانه پایش تصویری ۵۵۰ نقطه مازندران به بهره‌برداری رسید
با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یکشنبه شب سامانه پایش تصویری ۵۵۰ نقطه شهری و جاده ای مازندران در محل اتاق وضعیت شورای تامین استانداری در ساری به بهره برداری رسید. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، در پنجمین روز از دهه فجر با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یکشنبه شب سامانه پایش تصویری ۵۵۰ نقطه شهری و جاده ای مازندران در محل اتاق وضعیت شورای تامین استانداری در ساری به بهره برداری رسید.

سامانه پایش تصویری مازندران با سرمایه گذاری ۴۰۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، طبق برنامه در فاز دوم این سامانه یک هزار و ۳۰۰ نقطه استان در دست اجراست که به ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

از آن جایی که مازندران به خصوص روستاهای استان با انبوهی از مسافران و گردشگران مواجه است، پایش تصویری ترافیکی و امنیتی از اهمیت خاصی برای کاهش جرائم راهنمایی و رانندگی و امنیتی نظیر سرقت برخوردار است.

مرکز مانیتورینگ واقع در اتاق وضعیت شورای تامین مازندران تمامی دوربین های نظارتی دورن شهری، پلاک خوان و ثبت تخلف خودروها، دوربین های نظارتی جاده ای و دوربین های نظارتی روستایی را به صورت آنلاین تحت رصد دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز