استاندار مازندران: روند احداث شهرک های مسکونی در مازندران با جدیت در برنامه مدیران قرار گیرد

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۲۱۲۷
استاندار مازندران: روند احداث شهرک های مسکونی در مازندران با جدیت در برنامه مدیران قرار گیرد
حسینی پور، گفت: روند احداث شهرک های مسکونی در استان مازندران می بایست با جدیت توسط مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در دستور کار قرار گیرد و روند اجرای آن شتاب یابد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان با عنوان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه حوزه ها موفق بوده است و اقدامات موثری را در سطح کشور اجرایی نموده است، خاطرنشان کرد :در استان مازندران انتظار ما این است پروژه های بیشتر و مهم تری توسط ستاد اجرایی فرمان امام عملیاتی شود تا از خدمات این نهاد بیشتر بهره مند شویم .

وی ادامه داد :در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، تلاش ها و اقدامات قابل توجهی تاکنون صورت گرفته است که می بایست به نقطه مطلوب برسد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه اجرای۷۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نکا با پیشرفت فیزیکی بالا نشان از فعالیت جهادی است، افزود :تمامی فرمانداران می بایست پروژه نهضت ملی مسکن را در شهرستان ها فعال کنند و به روند اجرای این طرح شتاب ببخشند.

حسینی پور، تصریح کرد :روند احداث شهرک های مسکونی در استان مازندران می بایست با جدیت توسط مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در دستور کار قرار گیرد تا شاهد حصول نتایج عملیاتی در این راستا باشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد :معاونت عمرانی استانداری مازندران می بایست نسبت به اجرای مصوبات شورای مسکن نظارت ویژه اعمال نماید تا در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران جهشی حرکت نماییم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز