حضور فعال هیئت ائتلاف کارآفرینان ملی در انتخابات اتاق البرز

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۴۴۴۰۴
حضور فعال هیئت ائتلاف کارآفرینان ملی در انتخابات اتاق البرز
کاندیدای عضو هیئت ائتلاف کارآفرینان ملی استان البرز از حضور فعال اعضای این هیئت در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، پرهام رضایی بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اهداف ما ،برنامه ریزی  برای حضور پررنگ در کمیسیون های تخصصی است.

کاندیدای ائتلاف کارآفرینان ملی اتاق بازرگانی در انتخابات هیات نمایندگان اتاق  بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی استان البرز که ۲۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می شود، برنامه ها واهداف ائتلاف متبوعش را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه مطابق قانون، انتخابات اتاق های بازرگانی هر چهارسال یکبار به صورت همزمان در سراسرکشور برگزار می شود،گفت: امسال هم ۲۰ اسفند ماه شاهد انتخابات سراسری در کل استان ها هستیم و در استان البرز نیز برای چهارمین دوره این انتخابات برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی استان البرز بعد از تشکیل  البرز، ۱۲ سال فعالیت داشته است گفت: در این راستا و با توجه به اهداف مشترک که با تیمی از صاحبان صنایع در استان البرز داشتیم،یک ائتلاف به نام ائتلاف کارآفرینان ملی شکل گرفته است، و برا ی حضور فعال در این دوره انتخابات اتاق و با توجه به اینکه ۴ هزار واحد تولیدی در استان داریم وجود یک  هیات رئیسه پویا در اتاق بازرگانی بیش از پیش ضروری و مهم به نظرمی رسد. 

رضایی گفت: ۱۵ نفر کاندیدا در ائتلاف کارآفرینان ملی استان البرز حضور دارند که هر کدام در شاخه ای از فعالیت اقتصادی یک برند ملی هستند.

وی ادامه داد: محور فعالیت های اعضای هیات ائتلاف واردات، تولید و صادرات است که این سه موضوع را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.ضمن اینکه اعضای ائتلاف کارآفرینان ملی البرز هر یک  تجربه هایی را در واحدهای اقتصادی خود پشت سر گذاشتند که بسیار ارزشمند است.

رضایی با بیان اینکه اتاق بازرگانی می تواند با برنامه ریزی صدای فعالان اقتصادی را بهتر به گوش مسئولین کشوری برساند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ائتلاف کارآفرینان ملی ،برنامه ریزی  برای حضور پررنگ در کمیسیون های تخصصی است  چرا که در دوره گذشته حضوراتاق استان البرز در کمیسیون تخصصی کشاورزی توانست  دستاوردهای خوبی برای ما به همراه داشته باشد و با توجه به وفاق و همدلی که در بین اعضای ائتلاف وجود دارد،این مهم قطعا محقق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز