اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس در ایران در آذربایجان‌غربی برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۴۸۲۶۲
اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس در ایران در آذربایجان‌غربی برگزار شد
سرپرست هیات آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی گفت: اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس ایران در آذربایجان‌غربی برگزار و نفرات منتخب و برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، لیلا زمان زاده سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان گفت در خصوص جزئیات این دوره از مسابقات گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۵۲ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان هفته دوم اسفندماه به میزبانی ارومیه برگزار شد.

وی گفت: در بخش بانوان این مسابقات، "راحله رستم پور" از ارومیه مقام نخست را کسب کرد و "کویستان علیپور" از پیرانشهر و "آیدا سلطانزاده" از ارومیه دوم و سوم شدند.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش آقایان نیز "قاسم ابراهیمی" از نقده به عنوان نخست دست یافت و "داود شریف زاده" از مهاباد و "منصور ایرانپور" از بوکان دوم و سوم شدند.

زمان زاده خاطر نشان کرد: باشگاه «فیت کلاب» شهرستان بوکان کاپ اول تیمی مسابقات را کسب کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس در کشور در استان آذربایجان‌غربی، فدراسیون جهانی این رشته در صفحه رسمی خود در اینستاگرام کلیپ این رقابت‌ها را با تیتر مسابقات این رشته در ایران نیز برگزار شد، منتشر کرد.

زمان زاده گفت: برای برگزاری این رقابت‌ها نزدیک بیست نفر کادر اجرایی و داوری حضور داشتند که در مراسم اختتامیه که دوشنبه /۲۲ اسفند/ در سالن اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه برگزار شد تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری مسابقات علیمردان رئیس ورزش و جوانان ارومیه و رزاقی مسئول کمیته استانی فانکشنال فیتنس در رقابت ها حضور یافتند.

در این مسابقات لیلا زمانزاده سرپرست برگزاری مسابقات بهمراه خانم‌ها باقری و احمدزاده به عنوان ناظرین  و خانم رحیمی به عنوان پزشک با داوری زینب شیخلو، مهسا حبیبی، زیبا آزاده، لیلا وثوقی و زهره وثوقی به عنوان کادر اجرایی بخش بانوان و  علیرضا رزاقی به عنوان سرپرست برگزاری مسابقات،امین صباری و میثم سلیمانی به عنوان ناظرین ، شهرام احمدزاده به عنوان پزشک و یوسف محمدیان به عنوان مسئول روابط‌عمومی مسابقات به همراه حسن زاده، ولیلو، نوری و رجب‌زاده به عنوان داور به عنوان کادر اجرایی بخش آقایان بودند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز