پذیرایى از ٦٠ مسافر نوروزى در سرچهان تاکنون/ تعیین ٢ محل اسکان براى مسافران

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۵:۰۸
کد خبر: ۱۴۵۳۵۱۷
پذیرایى از ٦٠ مسافر نوروزى در سرچهان تاکنون/ تعیین ٢ محل اسکان براى مسافران
سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان با همراهى رئیس اداره آموزش و پرورش از محل اسکان نوروزى این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدى مرادى سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان با همراهى رئیس اداره آموزش و پرورش امروز شنبه ٥ فروردین ماه از محل اسکان نوروزى این شهرستان بازدید کردند.

مرادى در جریان این بازدید ضمن استعماع گزارش مسئول اسکان نوروزى شهرستان سرچهان اظهارکرد: با توجه به امکانات خوبى که در این محل پیش بینى شده است شاهد افرایش حضور مسافران نوروزى در شهرستان سرچهان هستیم.

وى در ادامه افزود: باید تلاش کنیم در هنگام حضور مسافران نوروزى در شهرستان آثار تاریخى و مناطق جذاب گردشگرى را براى آنها به خوبى تشریح کنیم تا هم شاهد رونق بیشتر گردشگرى و هم شاهد افزایش رونق اقتصادى شهرها و روستاها باشیم.

سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان تصریح کرد: تا کنون نزدیک به ٦٠ نفر از مسافران نوروزى در محل هاى پیش بینى شده مورد اسکان قرار گرفتند و پیش بینى مى شود این روند در نیمه دوم تعطیلات نوروزى افزایش پیدا کند.

مرادى ضمن تقدیر از مدیران آموزش و پرورش در پیش بینى و تجهیز مناسب محل اسکان مسافران نوروزى بر توزیع بروشورهاى معرفى ظرفیت هاى تاریخى و گردشگرى میان مسافران نوروزى تاکید کرد.

گفتنى است، مدرسه الزهرا در شهر کره اى مرکز شهرستان سرچهان و همچنین خانه معلم بعنوان محل اسکان مسافران نوروزى در این شهرستان پیش بینى شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز