فراهم شدن امکان استفاده دانش‌آموزان غرب هرمزگان از اردوگاه دانش‌آموزی اشکنان فارس

۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۴۵۵۵۱۴
فراهم شدن امکان استفاده دانش‌آموزان غرب هرمزگان از اردوگاه دانش‌آموزی اشکنان فارس
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ازانعقاد تفاهم نامه با استان فارس جهت استفاده دانش آموزان شهرستان های غرب استان از اردوگاه دانش آموزی اشکنان فارس بمنظور استفاده مشترک از ظرفیت های فرهنگی استان های همسایه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ازانعقاد تفاهم نامه با استان فارس جهت استفاده دانش آموزان شهرستان های غرب استان از اردوگاه دانش آموزی اشکنان فارس به منظور استفاده مشترک از ظرفیت های فرهنگی استان های همسایه خبرداد.

این تفاهم نامه  با حضور آقایان محمد خلیل عسکری، علی موحدی؛ مدیران کل آموزش و پرورش استانهای فارس و بوشهر با موضوع توسعه و تجهیز اردوگاه امام خامنه ای(مدظله) در محل تلاقی سه استان در منطقه اشکنان فارس منعقد شد.

قویدل خاطر نشان کرد: بمنظور استفاده مشترک از ظرفیت های فرهنگی استان های همسایه، انعقاد تفاهم نامه با استان فارس جهت استفاده دانش آموزان شهرستان های غرب استان از اردوگاه دانش آموزی اشکنان فارس صورت گرفت.

مدیران کل آموزش و پرورش سه نهال را به نمایندگی از استان خود به نشان وفاق و همدلی فرهنگیان و دانش آموزان این سه استان در محوطه اردوگاه کاشتند.

مدیران کل آموزش و پرورش استانهای فارس، هرمزگان و بوشهر سپس در جلسه ای با حضور جمعی از مسوولین محلی شهرستان لامرد در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اشکنان در خصوص همکاری جهت توسعه و تجهیز این اردوگاه اعلام آمادگی و قول مساعد دادند.

امضا شدن تفاهم نامه جهت توسعه و تجهیز اردوگاه امام خامنه ای(مدظله)

طبق این تفاهم نامه با تجهیز این اردوگاه، دانش آموزان و فرهنگیان استان های فارس، بوشهر و هرمزگان از فضا و خدمات این اردوگاه بهره مند خواهند شد.

مدیران کل و هیات همراه همچنین باحضور در شهر اشکنان در محل برگزاری مراسم هیات دانش آموزی فاطمیون اشکنان حضور و ضمن شرکت در مراسم با انها دیدار و گفتگو کردند.

شایان ذکر است اشکنان در فاصله ۱۰ کیلومتری از آخرین مدرسه منطقه آموزشی جناح استان هرمزگان قرار دارد .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز