خادمی: سال خوبی را برای ورزش استان هرمزگان پیش‌رو داریم

۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۶۳۳۵۳
خادمی: سال خوبی را برای ورزش استان هرمزگان پیش‌رو داریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، با اشاره برنامه‌های پیش‌روی این اداره کل در سال جاری، گفت: به زودی جذب اعتبار ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب نیز انجام خواهد شد و عملیات اجرایی آن نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: حمایت‌های بی‌دریغ استاندار هرمزگان در سال گذشته کمک‌های شایانی به ما کرد و توانستیم هم در کشور و هم در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه‌های برتر شویم.

وی افزود: در راس همه اتفاقاتی که افتاد صعود های بسیار خوبی را داشتیم و باشگاه‌های خوبی را داشتیم موجب رقم زده شدن اتفاقات خوبی برای ورزش استان شدند و اردوهای مطلوبی نیز برگزار شد که نتیجه آن‌ها دعوت تنس چند از ورزشکاران هرمزگانی به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف بود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، تصریح‌کرد: در حوزه فنی و مهندسی سال گذشته بالغ بر ۱۱۵ طرح ورزشی را تحویل مردم شریف استان دادیم و سالن‌های ورزشی و چند منظوره‌ی زیادی نیز به بهره‌برداری رسید.

خادمی عنوان‌کرد: سال ۱۴۰۲ اتفاقات مثبتی برای ورزش استان به ویژه در بحث زیرساخت‌ها خواهد افتاد چرا که هدفگذاری کرده‌ایم بیش از ۱۱۵ زمین چمن ورزشی را در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری برسانیم و قطع به یقین تعداد افتتاحیه‌های این حوزه نه تنها کمتر از سال گذشته نخواهد بود بلکه تلاش خواهیم ۳۰ تا ۵۰ باب زمین چمن ورزشی بیشتری امسال در استان بسازیم.

وی عنوان‌کرد احداث: ۸ زمین چمن مصنوعی بزرگ مقیاس و ۶ زمین چمن طبیعی بزرگ نیز در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد ضمن اینکه بهره‌برداری از ۱۰ سالن ورزشی جدید نیز در دستورکار اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، با اشاره پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان عنوان‌کرد: برای تکمیل بنای مجموعه ورزشی سام و زال قشم ۱۵ میلیارد تومان جذب اعتبار شده و در ماه آینده به مناقصه آن برگزار خواهد شد تا رر سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان‌کرد: با پیگیری‌های موکد استاندار هرمزگان و نماینده شرق استان در مجلس به زودی جذب اعتبار ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب نیز انجام خواهد شد و عملیات اجرایی آن نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود اما به توجه حجم بالای کار احتمالا چند سالی تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ورزشی به طول بیانجامد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز