مروارید، در نشست ستاد تنظیم بازار؛

دستگاه های اجرایی بر بازار شب عید، نظارت دقیق داشته باشند

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۲۴۷۹
دستگاه های اجرایی  بر بازار شب عید، نظارت دقیق داشته باشند
استاندار ایلام گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با نظارت دقیق بر قیمت ها در بازار کام مردم را در ایام عید نوروز شیرین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  ایلام، "محمدرضا مروارید" استاندار ایلام،  در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: دستگاه های نظارتی به هیچ وجه در ایام منتهی به شب عید بازار را رها نکرده و فرصت سوء استفاده و گرانفرشی را به افراد متخلف ندهند.

وی افزود: کنترل دقیق تعزیرات حکومتی ، بازرسان اصناف و کارشناسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت ضمن جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها رضایت مندی مردم بویژه اقشار ضعیف را به دنبال دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: متاسفانه نشست های ستاد تنظیم بازار بطور مستمر برگزار نمی شود و در صورت حضور و تلاش بیشتر تمامی دستگاه ها آثار آن برای مردم ملموس تر می شود.

مروارید لزوم استفاده از برچسب بر روی قیمت ها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ماموران تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری برای فروشندگان کالا و خدمات داشته و با افراد متخلف برای قوانین برخورد کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از قوانین از قدرت بازدارندگی برخوردار نیستند که باید بطور جدی مورد بازنگری قرار گیرند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به عرضه گوشت قرمز در روستای مهدی آباد و بخش شباب اشاره کرد و یادآور شد: طرحی برای ساماندهی فروشندگان این مناطق تدوین شده و تا پایان تعطیلات نوروز 94 اجرایی می شود.

مروارید گفت: کشتارهای غیر مجاز دام زنده در این مناطق آسیبب های بهداشتی و زیست محیطی را به دنبال دارد و افراد شاغل در این عرصه باید تحت نظارت صنف و استانداردهای بهداشتی مربوطه فعالیت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز