استاندار لرستان:

توسعه باند فرودگاه خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۵۳میلیارد تومان به بهره برداری رسید

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۲۷۸۹
توسعه باند فرودگاه خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۵۳میلیارد تومان به بهره برداری رسید
استاندار لرستان با اشاره به توسعه فرودگاه لرستان گفت: باند فرودگاه خرم‌آبادکه سال‌ها کار آن به دلیل نیاز به 53 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌نشده بود، انجام شد و خوشبختانه به توسعه و پیشرفت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند  در گردهمایی ائمه جمعه استان در تالاب‌های پل‌دختر اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در لرستان با سرمایه‌گذاری حدود 403 میلیارد تومان به پیشرفت استان کمک کرد و سبب شد تا پروژه‌های عمرانی استان تعطیل نشوند.

وی با اشاره به افتتاح سدهای مروک و ایوشان لرستان در بهمن 93 افزود: برای نخستین بار در کل کشور دو سد همزمان باهم افتتاح شد که به بهره‌برداری از این دو سد هفت هزار هکتار زمین دیم به آبی تبدیل شد که اشتغال‌زایی مناسبی دارد.

 استاندار لرستان گفت: برای توسعه فرودگاه خرم آباد و مقاوم سازی آن در دو سال اخیر کارهای زیادی انجام شده که باید این کار ادامه یابد و تلاش می‌شود فرودگاه خرم آباد محور پروازهای غرب کشور به عتبات عالیات در نظر گرفته شود.

بازوند بابیان این‌که امسال ساماندهی پروژه‌های عمرانی استان شکل خوب، مطلوب و بی‌سابقه‌ای به خود گرفته بیان کرد: ادامه سیاست‌ها روی پروژه‌های نیمه‌تمام است که بتوان آن‌ها را احیا کرد.

استاندار لرستان با اشاره به توسعه باند فرودگاه لرستان گفت: باند فرودگاه خرم‌آباد با رویکرد حجاج حج تمتع که سال‌ها کار آن به دلیل نیاز به 53 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌نشده بود، انجام شد و خوشبختانه به توسعه و پیشرفت رسیده است.

وی اظهار داشت: برای توسعه فرودگاه خرم آباد و مقاوم سازی آن در دو سال اخیر کارهای زیادی انجام شده که باید این کار ادامه یابد و تلاش می شود فرودگاه خرم آباد محور پروازهای غرب کشور به عتبات عالیات در نظر گرفته شود.

نظر شما