فرمانده انتظامی لرستان:

نظم و امنیت یک مقوله جمعی است

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۲۷۹۰
نظم و امنیت یک مقوله جمعی است
فرمانده انتظامی لرستان گفت: نظم و امنیت یک مقوله جمعی است و یک سازمان به تنهایی نمی‌تواند آن را به منصه ظهور برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، محمد قنبری  در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه نظم و امنیت عمومی در لرستان که مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: آرامش و آسایش امروز استان مرهون تلاش دستگاه‌های امنیتی، سازمان‌های مرتبط و اصحاب رسانه است، زیرا که اصحاب رسانه به عنوان تسهیل‌کننده تغییرات اجتماعی و تاثیر بر باورهای اجتماعی نقش مهمی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی با اشاره به اینکه ابزارهای لازم نظم و امنیت در رسیدن به نقطه مطلوب را فراهم کرده‌ایم، افزود: در بیان برخی اخبار مربوط به حوادث می‌توان با یک تعامل و هم‌فکری زمینه ارتقای امنیت را ایجاد کرد تا خدشه‌ای به احساس امنیت مردم وارد نشود.

فرمانده انتظامی لرستان به ابعاد کارکردی رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و خبر، آموزش عمومی، هدایت فرهنگ عمومی کشور و نظارت بر دولت و جامعه از جمله این کارکردها است.

قنبری گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازها و لازمه رشد و توسعه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: رسانه به آسانی در تغییر سبک زندگی، تعلیم آموزه‌های سیاسی و اجتماعی و بهبود رفتار افراد در جامعه تاثیرگذار است که در ارتقای امنیت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی نیروی انتظامی را در رأس تمام سازمان‌های عهده‌دار تولید امنیت و برقراری نظم در جامعه دانست و اظهار داشت: پلیس استان بحمدالله توانسته است در عرصه‌های مختلف مأموریتی، در سطح کشور رتبه‌ برتر را به خود اختصاص دهد.

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان این مطلب که هم فرهنگ بدون جامعه و هم جامعه بدون فرهنگ امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: فرهنگ و جامعه ارتباط نزدیک و تنگاتنگی باهم دارند که نظم و امنیت این ارتباط را محکم‌تر می‌کند.

محمد بازوند با تقدیر از محمد قنبری وی را فردی تلاش‌گر و خستگی‌ناپذیر و یکی از فرماندهان برتر کشور برشمرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم به 10 نفر برگزیده این جشنواره با اعطاء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز