فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد:

افزایش ۲۱۶ درصدی کشفیات مواد محترقه در استان اردبیل

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۲۸۵۹
افزایش ۲۱۶ درصدی کشفیات مواد محترقه در استان اردبیل
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از افزایش 216 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، سردار ابراهیم کریم خانی در نشست با خبرنگاران افزود: در سال گذشته 29 کیلوگرم مواد محترقه کشف شده بود که میزان این کشفیات در سال جاری 79 کیلوگرم می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد دستگیر شدگان در این خصوص نیز در سال جاری هشت درصد افزایش یافته، گفت: در سال گذشته 172 نفر در این رابطه دستگیر شده بودند که این تعداد در سال جاری 203 نفر است.

وی تعداد ترقه های غیرمجاز کشف شده را 883 هزار و 55 عدد عنوان کرد و افزود: تعداد 12 خودروی حمل مواد محترقه نیز امسال توقیف شده است.

وی به حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت : 88 نفر در حوادث چهارشنبه سوری پارسال مصدوم شده بودند و از این رو فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در کاهش این آسیب ها موثر خواهد بود.

کریمخانی با بیان اینکه نیروی انتظامی اقدامات زیادی در راستای کاهش تلفات حوادث چهارشنبه سوری داشته است ، افزود: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه و ایجاد محدودیت در خصوص آتش بازی در سطح شهر از جمله این اقدامات می باشد.

وی همچنین به اقدامات نیروی انتظامی در کاهش جرایم از جمله سرقت اشاره کرد و گفت : تعداد سرقت های وقوع یافته در سال جاری چهار هزار و 782 مورد می باشد که این تعداد در سال گذشته پنج هزار و 249 مورد بوده است.

او با بیان اینکه عمده سرقت های انجام گرفته در استان کشف شده است ، بیان کرد: سرقت منزل در استان در سال جاری نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش و سرقت اتومبیل نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

کریم خانی اظهار کرد: نزاع و درگیری در رتبه اول ، مفاسد اجتماعی رتبه دوم ، سرقت در رتبه سوم ، تصادفات در رتبه چهارم ، جرایم مالی و اقتصادی در رتبه پنجم ، کلاهبرداری در رتبه ششم و جعل در رتبه هفتم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز