مسئول کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد:

برپایی ۱۶۰ ایستگاه فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در اردبیل

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۲۸۶۰
برپایی ۱۶۰ ایستگاه فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در اردبیل
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و در ایام فاطمیه ۱۶۰ ایستگاه فرهنگی هنری در اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، نادر سقا اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه معرفی شخصیت این بانوی بزرگوار و برگزاری مراسمات عزاداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان برنامه های متنوعی تدارک دیده اند که از آنجمله برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان گفت: در این ایستگاه ها برنامه های متنوع اجرا شده واقلام فرهنگی توزیع می شود.

سقا عمده تمرکز اقلام توزیعی را معرفی جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این برنامه های عزاداری، گردهمایی اعضای  کانون هاو جلسات روشنگری در دستور کار ایستگاه ها است.

وی در عین حال به فعالیت هیئت امنای مساجد در این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان با فعالیت هیئت ها و دسته جات عزاداری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز فعال شده و در برگزاری برنامه های پیش بینی شده مشارکت خواهند کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان گفت: ایستگاه های فرهنگی تا پایان تعطیلات دایر بود و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز