فرمانده انتظامی استان اردبیل:

چهار هزار پلیس در ایام نوروز امنیت اردبیل را تامین می کنند

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷:۵۵
کد خبر: ۲۷۲۹۶۳
چهار هزار پلیس در ایام نوروز امنیت اردبیل را تامین می کنند
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طرح نوروزی ناجا نمایشی از اقتدار و مردم دوستی که بیش از چهار هزار پلیس تامین امنیت انتظامی ، ترافیکی این طرح در استان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، سردار ابراهیم کریم خانی در همایش دست اندرکاران طرح نوروزی پلیس اردبیل افزود: در این طرح 456 گشت خودرویی و 257 گشت موتوری دایر می شود.

وی با قدردانی از تلاش های سازمان های دست اندر کار طرح نوروزی گفت: همه سازمان ها و دستگاه ها در این طرح هدفی مقدس و ارزشی را دنبال می کنند و آن خدمات رسانی شایسته به میهمانان و مسافران نوروزی و تامین ایمنی سفر است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارزش جان انسان با هیج معامله و معادله ای قابل قیاس نیست اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب فرمانده ناجا از تلفات جاده ای به عنوان دغدغه مهم یاد کردند و ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی راهکارهای اثرگذار و هدفمند تدوین و با انگیزه الهی حرکت و فرهنگ سفر ایمن در بین مردم نهادینه شود.

سردار کریم خانی همچنین پلیس را ملتزم به رعایت اخلاق و قانون دانست و افزود: ایجاد فضای ایمن ترافیکی ، کاهش تصادفات و تلفات انسانی و تامین امنیت و آسایش مردم از مهم ترین اهداف طرح نوروزی پلیس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز