در آستانه عید نوروز انجام شد؛

بازدید استاندار قم از ستاد تسهیلات زائران استان قم

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۴:۰۷:۵۳
کد خبر: ۲۷۳۰۶۴
بازدید استاندار قم از ستاد تسهیلات زائران استان قم
استاندار قم در نخستین روز کاری ستاد تسهیلات زائران استان قم از ستاد اسکان فرهنگیان در ناحیه چهار قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی مننش شامگاه چهارشنبه 27 اسفند ماه با حضور در ستاد اسکان فرهنگیان قم واقع در دبیرستان امام صادق(ع) از روند خدمات رسانی به مسافران و زائران فرهنگی بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید با بیان اینکه استان قم ام القرای جهان اسلام است و تقارن سال نو و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) باعث شده است تا میلیون ها زائر قصد سفر به این استان را داشته باشند، تصریح کرد: همه مسئولان استان قم باید تلاش کنند تا خدمات رسانی به زائران و مسافران بهار فاطمی به نحو شایسته ای انجام شود و در کنار خدمات رسانی نباید از انجام فعالیت های فرهنگی غافل شویم.

وی  با بیان اینکه آموزش و پرورش همیشه یکی از بازوان ستاد تسهیلات زائران به شمار می رود، افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش استان قم، پیش بینی های لازم برای خدمات رسانی به فرهنگیان کشور را انجام داده است و مدارس بسیار زیادی را برای اسکان فرهنگیان آماده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفت: البته باید مدارسی که برای اسکان فرهنگیان انتخاب می شود، به نحو شایسته ای تزئین و کلیه خدمات رفاهی برای آنها در این محل ها قرار داده شود.

خاطرنشان می شود  بیش از 440 مدرسه در قم میزبان مسافران و زائران در بهار فاطمی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز