استاندار خراسان رضوی خبر داد:

تخصیص ۷۶.۴ درصد اعتبارات استان تا یک روز مانده به پایان سال

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۴:۰۱
کد خبر: ۲۷۳۱۴۳
تخصیص ۷۶.۴ درصد اعتبارات استان تا یک روز مانده به پایان سال
استاندار خراسان رضوی گفت: میانگین تخصیص اعتبارات استان تا این لحظه و یک روز مانده به پایان سال 76.4 درصد است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،  علی رضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تبریک پیشاپیش بهار فاطمی به مردم استان، حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در آغازین روز سال جدید را فرصت مغتنمی برای زائران و مجاوران برای استفاده از رهنمودهای معظم له در کنار مضجع شریف رضوی دانست.
وی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری نشان از آینده نگری و تیزبینی ایشان نسبت به  شرایط جهان و منطقه داشت و هر چه از سال می گذشت بیشتر به واقعیت و عینیت فرمایشاتشان پی میبردیم.
استاندار خراسان رضوی در ادامه از تلاش های صورت گرفته در شورای برنامه ریزی استان، کارگروه های تخصصی و دبیرخانه تقدیر و تاکید کرد: رعایت اصل قانون گرایی به عنوان شعار محوری دولت همواره در توزیع اعتبارات، مد نظر بوده است.
رشیدیان ادامه داد: علی رغم تمام تنگناهای اعتباری، تامین حقوق و مزایا و پاداش پایان خدمت  بازنشستگان و کسری حقوق و مزایای نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی تمام ادارات که اعتبارات آن ها استانی بوده،  از سوی دولت قابل تقدیر است. 
رضا جمشیدی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار داشت:  مجموع اعتبارات استان هزار و 256 میلیارد تومان است که 958 میلیارد آن تخصیص یافته و 375 میلیارد تومان آن با تخصیص 94.6 درصد مربوط به اعتبارات هزینه ای است.  
وی افزود: 10 میلیارد و 500 میلیون تومان براب تامین حقوق و مزایای مستمر دستگاه ها و 16 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تامین کسری افزایش ضریب حقوق کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین کسری حقوق نیروهای قراردادی ابلاغ شده که تخصیص آن ها 100 درصد است. 
 معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی، میزان تخصیص 864 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی را 67.9 درصد یعنی 587 میلیارد تومان اعلام کرد.
جمشیدی با بیان این که اعتبارات ملی استانی شده 134 میلیارد تومان است؛ گفت: تخصیص این اعتبار 83 درصد می باشد.
وی از ابلاغ یک میلیارد و 276 میلیون تومان بابت قانون اصلاح معادن خبر داد و گفت: تخصیص این اعتبار امروز مشخص می شود.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از محل ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران یک میلیارد و 380 میلیون تومان با تخصیص 15.2 درصد و ماده 10قانون تنظیم  نیز یک میلیارد و 374 میلیون تومان با تخصیص 15.2 درصد ابلاغ شده است.
جمشیدی تخصیص اعتبار 166 میلیارد تومانی دو درصد نفت و گاز را 75 درصد و سایر اعتبارات استانی با 356 میلیارد تومان را 91.4 درصد اعلام کرد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر  تخصیص 12 میلیارد تومانی مرحله دوم زیارت موضوع سفر هیات دولت به استان 50 درصد است که امیدواریم  به 100 درصد ارتقا یابد.
وی تخصیص اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم را 71 درصد اعلام کرد و افزود: 10 میلیارد و 650 میلیون تومان برای تکمیل راههای روستایی ، دو میلیارد تومان براب کمک به توسعه زیر بناها در روستاها و 9 میلیارد و 390 میلیون تومان برای کمک به احداث مجتمع های آبرسانی روستایی ابلاغ اعتبار شده که تاکنون تخصیص آن ها ابلاغ نشده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز