استاندار لرستان در آستانه نوروز پیام نوروزی داد

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۴:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۱۵۸
استاندار لرستان در آستانه نوروز پیام نوروزی داد
استاندار لرستان درپیامی ضمن تبریک سال نو به مردم، اظهار امیدواری کرد که در سال 94 ، بیش از پیش در راه خدمت‌گزاری و اعتلای این استان غنی و سربلند، کوشا و موفق باشیم.
به گزارش خبرنگاربرنا از لرستان ،هوشنگ بازوند روز پنج‌شنبه در متن این پیام آورده است:
بسمه تعالی
« یا مقلب القلوب و الابصار * یا مدبر اللیل و النهار * یا محول الحول و الاحوال * حول حالنا الی احسن الحال»
بهار فصل تجدید حیات طبیعت، مظهر رشد، بالندگی و نمادی از بیداری و حرکت است.آن گاه که زمین سرد و طبیعت بی روح جان گرفته و تولدی دوباره می‌یابد انسان را به سمت معاد و حیات ابدی رهنمون می سازد.
 به راستی که باید در این دگرگونی‌ها و دوباره نو شدن ها تأمل و تفکر کرد و از بهار درس نو شدن و حرکت به سوی فردایی بهتر را فرا گرفت.
سال 93 سالی مملو از سربلندی، افتخار و عظمت برای مردم مسلمان ایران و همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند خدماتی ارزشمند را بی منت به مردم عزیز ارایه نمایند.
سالی که با تدبیر و هدایت خردمندانه مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردید و ثمره و ره‌آورد آن دستاوردهای بزرگ و بسیار مفیدی برای مردم شریف ایران زمین بود.
این‌جانب ضمن تبریک به هم‌وطنان عزیز و مردم شریف و فهیم استان لرستان، محبان و دوست‌داران اهل بیت (ع) از خداوند منان، بهاری فاطمی و سالی پر برکت همراه با سلامتی را برای همگان خواستارم . امید است در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت حق و با تأمل و تفکر در معنای نوروز و بهار با همکاری، همدلی و همراهی همگانی، در سال 94 ، بیش از پیش در راه خدمتگزاری و اعتلای این استان غنی و سربلند، کوشا و موفق باشیم.
و من ا... التوفیق
هوشنگ بازوند
استاندار لرستان
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز