معاون رییس جمهور:

قم باید به عنوان شهر نمونه گردشگری مذهبی در جهان بدرخشد

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۷۳۱۸۰
قم باید به عنوان شهر نمونه گردشگری مذهبی در جهان بدرخشد
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: قم باید به عنوان شهر نمونه گردشگری مذهبی در جهان بدرخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در استانداری قم افزود: ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا استان قم به عنوان یک شهر نمونه گردشگری مذهبی در جهان شناخته شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش گردشگری در کشور فراهم شده است و استان قم با وجود ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل باید از این فضای به وجود آمده استفاده کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: سرمایه گذاران مسلمان در ازدیگر کشورهای جهان اقدام به ساخت هتل و مراکز اقامتی در شهر مشهد کرده‌اند که می‌توان این سرمایه‌گذاران را به سمت شهر قم جهت‌دهی کرد.

سلطانی‌فر بیان کرد: کلیه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قم که در بخش خصوصی مطرح می‌شود در اولویت یک دولت و سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: تسهیلات و حمایت‌های زیادی از سوی دولت در جهت توسعه بخش گردشگری و هتل‌سازی در قم در نظر گرفته شده است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در بخش هتل‌سازی در استان قم در اولویت اول این سازمان قرار دارند و مشمول حمایت‌ها و تسهیلات با کمترین نرخ در کشور خواهند شد.

وی در ادامه سخنان با اشاره به این‌که پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در استان قم با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، افزود: اقدامات خوبی در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان در قم انجام شده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از مردم قم جهت پذیرایی و استقبال با‌شکوه و خلق صحنه‌های به یاد ماندنی در استقبال از رئیس جمهور منتخب خود افزود: قم نبض تپنده جهان تشیع است و دولت خود را ملزم می‌داند تا در جهت اعتلا، توسعه و حل مسائل این شهر تام تلاش خود را انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز