دلاوری خبر داد:

آماده سازی پارک شش هزار خودرو در پارکینگ های اطراف حرم مطهر

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۸:۰۳
کد خبر: ۲۷۳۱۸۵
آماده سازی پارک شش هزار خودرو در پارکینگ های اطراف حرم مطهر
رییس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم از آماده سازی پارک شش هزار خودرو در پارکینگ های اطراف حرم مطهر شامل بستر رودخانه و پارکینگ ضلع شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جواد دلاوری در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد ابراز داشت: مبحث ترافیک با توجه با حجم بالای زائران از اهمیت خاصی در شهر قم برخوردار است و برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نقاط ضعف و قوت سال های گذشته را جمع بندی کرده ایم.

وی یادآور شد: در کمیته حمل و نقل و ترافک ستاد تسهیلات زائران استان قم در جهت روان سازی و سهولت در تردد در دو حوزه برون شهری و درون شهری اقدامات لازم را انجام داده ایم.

معاون عمرانی استاندار قم افزود: استان قم شاهراه مواصلاتی کشور است و از آن به عنوان معبر استفاده می شود از همین رو طرح های ترافیکی خود را از 25 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه 94 برای برون در دستور کار داریم.

وی انجام عملیات هایی چون خط کشی جاده، نصب گاردریل و شانه سازی را از اقدامات انجام شده پیش از عید نوروز 94 عنوان کرد.

وی با اشاره به این که عوامل راهداری، امدادخودرو و سایر دستگاه های امدادی در محورهای مواصلاتی استان قم مستقر هستند بیان داشت: در درون شهر قم نیز توسط پلیس راهور طرح هایی با رویکرد دور اول و دور دوم سفرهای نوروزی تنظیم شده است و عوامل راهور در تعطیلات در آماده باش کامل هستند.

وی یادآور شد: همچنین برای پنجشنبه آخر سال و مراسم آرامستان ها و زمان تحویل سال نیز تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شده است.

دلاوری افزود: محورهای منتهی به حرم مطهر و پارکینگ های لازم توسط شهرداری آماده شده است و ظرفیت پارک شش هزار خودرو در بستر بلوار زائر و صحن شرقی حرم مطهر پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: هم اکنون ترافیک روانی را در محورها و شهر قم داشته ایم و خدمات رسانی مطلوب به زائران و مجاوران را شاهدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز