بازدید معاون رییس جمهوری از ستاد تسهیلات زائران قم

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۴:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۱۸۷
بازدید معاون رییس جمهوری از ستاد تسهیلات زائران قم
مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از ستاد تسهیلات زائران استان قم حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود سلطانی فر که به منظور بررسی روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی ظهر امروز وارد قم شده بود با حضور در ستاد تسهیلات زائران استان قم از نزدیک روند خدمت رسانی به زائران در استان قم را بررسی کرد.

معاون رییس جمهوری سپس در جمع اعضای کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات زائران استان قم حضور یافت و روسای کمیته های مختلف به ارائه گزارش عملکرد خود در آستانه نوروز 94 پرداختند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم در این جلسه گفت: ستاد تسهیلات نوروزی زائران همزمان با سراسر کشور در قم تشکیل شده است و تا دیروز پنج جلسه رسمی ستاد به ریاست استاندار و با مشارکت مدیران و دستگاه ها برگزار شده است.

یونس عالی پور افزود: کمیته های ده گانه ستاد از روز گذشته فعال شده اند و همه دستگاه های استان برای خدمات شبانه روزی به زائران آماده هستند.

وی یادآور شد: فضای استان فضای کاملا آماده ای برای میزبانی از زائران کریمه اهل بیت(س) است.

مسعود سلطانی فر هم چنین عصر امروز در مراسم افتتاح و راه اندازی فاز دوم بوستان و کمپینگ مسافران فدک و آب نمای بزرگ خیابان شهدای هسته ای قم شرکت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز