بازدید معاون گردشگری کشور از جاده چالوس / خیالمان از استان البرز راحت است

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۳۶۹۵
بازدید معاون گردشگری کشور از جاده چالوس / خیالمان از استان البرز راحت است
در طول سال 94 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی سفر در کشور تلاش خواهد کرد تا ستادهای اجرایی خدمات سفر در شهرستان ها نیز تقویت شود.

 

معاون گردشگری کشور در بازدید از محور مواصلاتی جاده چالوس در استان البرز، همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در کشور را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز؛ مرتضی رحمانی موحد با ابراز رضایت از عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز اظهار داشت: تعامل و هماهنگی بین بخشی در ستاد اجرایی خدمات سفر البرز باعث شده تا خیالمان از این استان راحت باشد.

 وی تصریح کرد: این تعاملات باعث شده تا نظارت و کنترل بر کیفیت در محور مواصلاتی جاده چالوس با ریزبینی رصد شود.

رحمانی موحد ادامه داد: البته در بازدیدهای اخیر، همین تعاملات بین بخشی را در سایر استان ها شاهد بودیم که این امر باعث بالا رفتن سطح کیفی ارائه خدمات از سوی ستادهای اجرایی خدمات سفر در استان ها شده است.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور افزود: در ایام نوروز نیازی به تشویق سفر نیست بلکه وظیفه ما اطلاع رسانی و آماده کردن شرایط مطلوب سفر است تا مسافران نوروزی مقاصد گردشگری خود را هوشیارانه انتخاب کنند.

رحمانی موحد خاطر نشان کرد: در طول سال 94 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی سفر در کشور تلاش خواهد کرد تا ستادهای اجرایی خدمات سفر در شهرستان ها نیز تقویت شود.

معاون گردشگری کشور در پایان افزود: عملکرد ستادهای اجرایی خدمات سفر در استانها در 15 فروردین و پس از پایان تعطیلات نوروزی اعلام خواهد شد.

نظر شما