استاندار البرز:

سال ۹۴ سرفصل گفتمان مشترک بین دولت و ملت است

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۴:۵۶
کد خبر: ۲۷۴۰۱۷
سال ۹۴ سرفصل گفتمان مشترک بین دولت و ملت است
در شرایطی که کشور با گسترده ترین هجمه های خارجی و داخلی روبرو است، هم دلی و هم زبانی دولت و ملت خود فتح الباب و رمزگشای بسیاری از مشکلات بشمار می رود.

استاندار البرز با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال از سوی مقام معظم رهبری، سال 94 را سرفصل گفتمان مشترک بین دولت و ملت دانست و گفت: دولت با اعتماد به پشتوانه ملت در سایه همدلی و همزمانی می تواند بسیاری از گردنه های پرفراز و نشیب را طی کند.

 «سیدحمیدطهایی» با تبیین موضوع نامگذاری سال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 1394 بعنوان «دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی»، علاوه بر ترسیم مسیر فرا روی دولت و ملت در سال جدید، نگاه ویژه ای نیز به نقش حضور مردم  و تأثیرگذاری مستقیم آن بر بازسازی فرهنگ سیاسی کشور داشته اند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که کشور با گسترده ترین هجمه های خارجی و داخلی روبرو است، هم دلی و هم زبانی دولت و ملت خود فتح الباب و رمزگشای بسیاری از مشکلات بشمار می رود.

طهایی با اشاره به اینکه نامگذاری سالجاری انتخابی کاملاً آگاهانه و هوشمندانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است تأکید کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 94، بار دیگر دست دولت و ملت را در دست هم گذاشته و الگویی از حرکت جهادی را در آیینه تحویل سال جدید ترسیم ساختند.

استاندار البرز با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 30 سال با رمز هم دلی و هم زبانی بسیاری از گردنه های پرفراز و نشیب را طی کرده است ادامه داد: معظم له با وسعت دید و بینشی که نسبت به دشمنان کشور دارند؛ بخوبی دریافت اند که در مقابل ترفندهای استکبار و طرح های خائنانه آنان هیچ راهی جز همدلی و همزبانی نخواهیم داشت و باید آن را تقویت نماییم.

وی افزود: دولت با اعتماد به پشتوانه ملت،در سایه همدلی و همزمانی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری با سرعتی مضاعف در مسیر پیشرفت، به اهداف عالی نظام اسلامی نیل خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز