با حضور فرماندار و معاون پشتیبانی اداره کل:

سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد معرفی شد

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۷۴۲۰۰
سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد معرفی شد
درمراسمی که با حضور فرماندارپارس آباد و معاون پشتیبانی اداره کل برگزار شد، انور موسی‌زادگان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ناصر نصیری در این مراسم گفت: شهرستان مرزی پارس‌آ‌باد بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: حدود شش هزار نفر از این ورزشکاران داری کارت بیمه بوده و به همت هیئت‌های ورزشی قرار است برای سایر ورزشکاران نیز کارت بیمه صادر شود.

وی عنوان کرد: ما بر این باوریم که جوانان ما باید برای حضور بانشاط و بالنده در عرصه‌های مختلف به ورزش و حفظ تندرستی و سلامت خود بها داده و توجه کنند چراکه بیش از هر زمان دیگر باید به ورزش و اهمیت آن توجه کرد تا نشاط و سلامت جامعه نیز تضمین شود.

نصیری افزود: سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم بیش از گذشته در سالم‌سازی فضای جامعه و به ویژه جوانان با بها دادن به امر ورزش و توسعه اماکن ورزشی همت راستین و تلاش همه‌جانبه را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد مرزی بودن این شهرستان را در کنار یک ظرفیت یک آسیب و تهدید فرهنگی و اجتماعی توصیف کرد و گفت: برای از بین بردن این آسیب‌ها و تهدیدها باید جوانان را به شایسته‌ترین ابزارهای فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و گردشگری آراسته کنیم که در این بین ورزش از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

نصیری بیان کرد: تلاش و جدیتی که در حال حاضر انجام می‌شود در همین راستا و با هدف توسعه بیشتر و تعالی حقیقی است.

در پایان این مراسم بهرام آقاخانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل  با اهدا لوح وهدایایی از زحمات مروت مهرآور رئیس سابق ورزش و جوانان این شهرستان قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز