نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ورزش یک تریبون بین المللی اثرگذار است

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۷۴۲۱۶
ورزش یک تریبون بین المللی اثرگذار است
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی: ورزش یک تریبون بین المللی اثر گذار است و ورزشکاران، نمایندگان شایسته نظام جمهوری اسلامی در میادین مهم خارجی هستند.

عابدینی

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ تیم منتخب شنای استان قزوین که در آستانه اعزام به مسابقات بین المللی امارات است به همراه محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیران و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان، با حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در این دیدار ضمن تاکید بر مبانی اخلاقی و رفتاری ورزش، اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکیدات بسیاری پیرامون ورزش شده و این مسائل همواره باید مدنظر ورزشکاران قرار بگیرد و باید در مسیر احیا و زنده نگه داشتن مبانی ارزشمند این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ورزش یک تریبون بین المللی اثر گذار است و ورزشکاران، نمایندگان شایسته نظام جمهوری اسلامی در میادین مهم خارجی هستند و می بایست به بهترین شکل فرهنگ غنی کشور ما را به جهانیان عرضه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز