مدیرکل ورزش و جوانان استان:

حضور در مسابقات بین المللی از اهداف ورزش قزوین در سال ۹۴ است

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۷۴۳۸۴
حضور در مسابقات بین المللی از اهداف ورزش قزوین در سال ۹۴ است
مشهدی آقایی: حضور ورزشکاران قزوینی در رقابت های برون مرزی تجربه ارزشمندی است و انگیزه بالایی را برای آنها به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به آخرین شرایط تیم شنای منتخب استان اعزامی به مسابقات بین المللی امارات متحده عربی، اظهار داشت: حضور ورزشکاران قزوینی در رقابت های برون مرزی تجربه ارزشمندی است و انگیزه بالایی را برای آنها به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور تیم های ورزشی قزوین در رقابت های برون مرزی، اضافه کرد: امسال علاوه بر تیم شنا استان که عازم رقابت های بین المللی دوبی خواهد شد، تیم فوتسال قزوین نیز به رقابت های دانشجویان جهان در بلژیک اعزام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین یادآور شد: برای نخستین بار تیمی از شنای قزوین به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی حضور پیدا می‌کند.

مشهدی آقایی در بخش دیگری از صحبت های خود اخلاق را از اجزای جداناپذیر در ورزش دانست و گفت: فعالیت حرفه ای در ورزش باید با اخلاق و توجه به معنویات توام باشد که این موضوع در بین قهرمانان ورزشی استان به شکل شایسته ای مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل ورزش

نظر شما