مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:

برگزاری جشنواره نوروزی در توسعه گردشگری قزوین موثر خواهد بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۷۴۳۸۷
برگزاری جشنواره نوروزی در توسعه گردشگری قزوین موثر خواهد بود
برگزاری جشنواره نوروزی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه قزوین کار ارزشمندی است که باید از این فرصت برای توسعه گردشگری قزوین استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ محمدعلی حضرتی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: برگزاری جشنواره نوروزی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه کار ارزشمندی است که باید از این فرصت برای توسعه گردشگری قزوین استفاده کرد.

حضرتی در حاشیه بازدید از جشنواره نوروزی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه افزود: مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه و سایر بناهای تاریخی قزوین ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران دارد و از این ظرفیت باید برای توسعه گردشگری قزوین استفاده کرد.

وی گفت: این مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسطلنه حتی خارج از زمان‌های خاص مانند نوروز می‌تواند گردشگر را به شهر قزوین جذب کند.

حضرتی با بیان اینکه برگزاری جشنواره نوروزی با این کیفیت و تنوع قابل تقدیر است، بیان کرد: غرفه استاد رضا ازی محمدی مجسمه ساز یکی از شاخص ترین غرفه های این جشنواره است که می تواند در این مجموعه تاریخی پایدار باشد.

وی افزود: تنوع برنامه ها و غرفه ها در این جشنواره نوروزی باعث افزایش استقبال و رضایت گردشگران داخلی و خود شهروندان قزوینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: همه دستگاه های ذیربط توانستند نقش خود را در ایام نوروز برای خدمات دهی به مسافران نوروزی به خوبی ایفا کنند.

_____میراث فرهنگی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز