رئیس شورای شهر قدس:

دوازدهم فروردین تجلی مشارکت مردم در استقرار نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۲:۲۷
کد خبر: ۲۷۴۵۳۲
دوازدهم فروردین تجلی مشارکت مردم در استقرار نظام جمهوری اسلامی است
رییس شورای اسلامی شهرقدس با تبریک 12 فروردین به عموم ملت ایران اسلامی اظهار کرد: مردم در این روز تاریخی با حضور در پای صندوق‌های رأی با 98 درصد به حاکمیت اسلام رأی موافق دادند.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران خدابخش محمد زاده پودینه  در گفتگویی اخنصاصی با برنا گفت: 12 فروردین تجلی مشارکت مردم در استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

خدابخش محمد زاده پودینه تصریح کرد: یوم‌الله 12 فروردین، روز تاریخی و فراموش ناشدنی و روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران، تثبیت انقلاب اسلامی و روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده ‏خداوند در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال‌ طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران ‏اسلامی می باشد.

وی  افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سایه پیروی از ولی فقیه زمان و توجه به احکام اسلامی همواره از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با اقتدار در مقابل تمام توطئه ها و تحریم های قدرت های استکباری ایستاده اند و از این پس نیز دست از ایمان راسخ خود به جمهوری اسلامی بر نخواهند داشت.

رییس شورای اسلامی شهرقدس اظهارداشت: تغییر نظام شاهنشاهی به نظام جمهوری اسلامی از حوادث مهم و اثرگذار تاریخ کشور و جهان است که امام راحل این روز را عید اعلام کرد.

وی گفت: هم اکنون انقلاب اسلامی در حال رشد و بالندگی است و ارادت و علاقه مردم ایران به این نظام هر روز بیش از گذشته و از سر شعور، درک و بصیرت است.

خدابخش محمد زاده پودینه افزود: روز دوازدهم فروردین ماه نقطه عطفی در کشور است که با دوراندیشی حضرت امام راحل برای استقرار نظام جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کمتر بنیان گذاشته شد.

وی در پایان صحبت های خود انقلاب اسلامی را حاصل همدلی و همزبانی ملت ایران با توکل به خداوند عنوان کرد و افزود: ملت ایران با همدلی و همزبانی توانستند به جمهوری اسلامی برسند. نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی ‏مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر است و امروز به سوی افق سند چشم‌انداز 20 ساله با شتاب در حرکت هستیم.

در همین خصوص داود گرجی  ناِئب رئیس شورای شهر با اشاره به رأی مثبت مردم به جمهوری اسلامی گفت: مردم با رای خود به جمهوری اسلامی مشت محکمی به دهان کفر زدند، در حقیقت رای مردم به جمهوری اسلامی به میزان 98.2 درصد کفر و سلطه آمریکا را بیرون کردن است.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و رای مثبت مردم به جمهوری اسلامی کشور از زیر بار کفر خارج شد و در پناه اسلام و قرآن قرار گرفت و به این وسیله از مدیریت صهیونیسم و آمریکایی‌ها خارج شد و به مدیریت شخصیتی مانند حضرت امام خمینی(ره) درآمد که این امر در کشور اتفاقی بی‌سابقه است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس در پایان سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اشاره و اظهار کرد: خدمات‌رسانی شایسته به مردم با همدلی و وحدت مسئولان و مردم تحقق می‌یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز