استاندار آذربایجان غربی:

۱۲ فروردین، جزو ایام الله و از اعیاد بزرگ ملت ایران اسلامی است/ در سال ۹۴ برای ایجاد زیرساختهای اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی در استان تلاش می کنیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۶:۳۸
کد خبر: ۲۷۴۶۲۳
استاندار آذربایجان غربی، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را جزو ایام الله و از اعیاد بزرگ ملت ایران اسلامی برشمرد.

5-N-o-78-4

 استاندار آذربایجان غربی، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را جزو ایام الله و از اعیاد بزرگ ملت ایران اسلامی برشمرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهندس سعادت شب گذشته با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "نوروز گولی" که از سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شد، ضمن تبریک سالروز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: 12 فروردین، جزو ایام الله و از اعیاد بزرگ ملت ایران اسلامی است؛ در حقیقت یوم الله 12 فروردین روزی است که در آن احکام الهی و شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحقق یافت و حکومت اسلامی در جهان تاسیس شد.

وی ادامه داد: امروز نیز پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب، دولت، ملت و در راس آن رهبر معظم انقلاب، از دستاوردها و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی پاسداری می کنند و اجازه نمی دهند که زورگویان و سلطه گران برای مملکت تعیین تکلیف کنند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: استقلال، عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی، امروز در همین مساله مذاکرات هسته ای خود را نشان داده است؛ در برهه کنونی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت با کشورهای پنج بعلاوه یک مذاکره می کند تا از حقوق ملت دفاع کند.

سعادت در ادامه به شعار سال 94 اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، مسیر و نقشه راه را برای ما مشخص نمودند و براین نکته تاکید فرمودند که دولت و ملت باید با همدلی، هم زبانی و همکاری، مسائل و مشکلات کشور را مرتفع سازند.

وی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان غربی نیز در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت یازدهم، تمام اقوام، ادیان و اقلیت های دینی در کنار هم و برای رشد و سازندگی استان تلاش می کنند همانطور که این اقوام و ادیان، اتحاد و همدلی خود را در دفاع و صیانت از کشور بویژه در دوران دفاع مقدس نشان داده اند.

وی به اولویت های دولت در استان در سال 94 نیز اشاره کرد و افزود: آنچه که بعنوان یک اولویت و بعنوان سیاستهای مورد تاکید ریاست محترم جمهور در سال 94 در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد، ایجاد زیرساخت های اشتغال برای جوانان، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی است.

سعادت اضافه کرد: دولت وظیفه دارد زیرساختهای اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه صادرات غیرنفتی را در استان فراهم کند و در این راستا مردم علی الخصوص کارآفرینان، فعالان اقتصادی، نخبگان و فناوران باید به صحنه بیایند و از این زیرساختها در جهت شکوفایی اقتصادی و رشد و بالندگی استان استفاده کنند.

وی همچنین به روند اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: احیای دریاچه ارومیه یک پروژه زمان بندی شده است و برای احیای آن 10 سال در نظر گرفته شده است، در سه سال اول، تثبیت وضعیت موجود و حفظ علائم حیاتی دریاچه و همچنین جلوگیری از کاهش ارتفاع آب، مد نظر است که خوشبختانه این مرحله با موفقیت در حال انجام است.

سعادت ادامه داد: پس از این سه سال، اجرای سایر پروژه های احیای دریاچه ارومیه آغاز خواهد شد و امید داریم با همت مسئولان و همراهی مردم، در مدت زمان بندی شده شاهد بازگشت دریاچه به شرایط پر آبی خود باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز