حجت الاسلام لطفی عنوان کرد:

یکی از عوامل اصلی موفقیت هر دولتی جلب اعتماد اقشار مختلف جامعه است

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۴:۲۶
کد خبر: ۲۷۴۷۸۰
یکی از عوامل اصلی موفقیت هر دولتی جلب اعتماد اقشار مختلف جامعه است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: دولت باید به برنامه ریزی دقیق بویژه در مسائل اقتصادی و فرهنگی و مشارکت بالای مردمی زمینه اعتماد ملت ایران را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"حضرت حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه امروز (14/1/93) اظهار داشتند : نام گذاری امسال به عنوان دولت و ملت ، همدلی و هم بزبانی توسط رهبر فرزانه انقلاب برای تعامل و تفاهم بیشتر و استفاده از توانمدیها و ظرفیت های فراوان ملت در عرصه های مختلف اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و در راستای تحقق آرمان های بلند انقلاب و نظام و هم چنین شعار مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی است . اساسا یکی از مولفه های شعار سال ۹۴ اعتماد متقابل دولت و ملت در زمینه های گوناگون است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: دولت باید به برنامه ریزی دقیق بویژه در مسائل اقتصادی و فرهنگی و مشارکت بالای مردمی زمینه اعتماد ملت ایران را فراهم کند.

وی ادامه داد: معمولا یکی از عوامل اصلی موفقیت هر دولتی جلب اعتماد اقشار مختلف جامعه است . دولت باید به برنامه ریزی دقیق بویژه در مسائل اقتصادی و فرهنگی و مشارکت بالای مردمی زمینه اعتماد ملت ایران را فراهم کند . از نگاه دقیق رهبری دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید فرجناحی باشد . دولت یک حزب و جرین خاص نیست و نباید حزبی و یا بر مبنای گرایش ها و سلیقه های سیاسی و حزبی عمل کند . اصولا سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب تقویت و پشتیبانی همه دولت های منتخب ملت است . از دیدگاه رهبری هر دولتی که ضعیف عمل کند و در تحقق شعارها ناکام باشد قبل از اینکه به یک جریان سیاسی لطمه وارد کند به انقلاب و نظام لطمه می زند و ناکار آمدی نظام که هدف اساسی و راهبردی دشمنان انقلاب و نظام است به اثبات می رساند .

امام جمعه ایلام افزود: علت دیگر در نامگذاری امسال این است که نباید میان مطالبات بحق ملت از دولت فاصله ایی وجود داشته باشد و اگر احیانا شکاف و یا فاصله ایی بین خواسته های ملت از دولت وجود داشته باشد باید تدبیر و اعتماد سازی ان فاصله کمتر و آن شکاف بر طرف گردد . مسئله دیگر مذاکرات هسته ایی ایران با گروه ۵+۱ به مرحله حساس و پیچیده ایی رسیده است . بحمد الله تیم مذاکره کننده هسته ایی ما تا کنون با قاطعیت و شجاعت مثال زدنی از حقوق ملت و نظام دفاع کردند اما انتظار ملت از این عزیزان در این شرائط حساس و فضای حاکم بر مذاکرات این است که مراقب طف های غربی بویژه آمریکائیها باشد که با ترفند های مختلف و وعده های دروغین ، روند مذاکرات را به سود خود تغییر ندهند .

وی گفت: رهبر عزیز انقلاب در اجتماع عظیم زائران حرم رضوی با صراحت اعلام کردند ملت ایران زیر بار زورگوئی های امریکا و متحدانش نمی رود و از تهدید و تحریم آنها هراسی به خود راه نمی دهد . آمریکائیها بشدت نیازمند توافق هسته ای هستند .

حجت الاسلام لطفی با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی است . ملت بزرگ ایران در این روز با حضور حماسی و بی نظیر خود بزرگترین رفراندوم را در تاریخ جهان رقم زدند و با حضور ۹۸/۲ درصدی نوع حکومت مردمی که همان حکومت اسلامی که برایندی از حکومت رسول اعظم و نمادی از حکومت عدل علوی است برای اولین بار بعد از ۱۴۰۰ سال به جهانیان مشان بدهند . نظام اسلامی که با آراء اکثریت قاطع ملت ایران استقرار یافت . با گذراندن ۳۶ سال از عمر با برکت خود همه چالشها و مشکلات بزرگ و فراوان که توسط دشمنان کینه توز بوجود امد امروز کار آمدترین نظام های سیاسی در جهان است و در عرصه های مختلف بویژه علمی و فناوری گامهای بیار بلندی برداشته است و اعجاب و تحسین دشمنان را بر انگیخته است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان، گفت: حملات وحشیانه هواپیماهای رژیم فاسد آل سعود به مردم بی دفاع یمن یاد اور حملات وحشیانه رژیم کودک کش رژیم فاسد اسرائیل می باشد . رژیم جنایتکار و کودک کش سعودی با این اقدام احمقانه ماهیت آمریکائی صهیونیستی خود را بیش از هر زمان دیگر روشن نمود . امروز رژیم فاسد آل سعود خائن ترین و فاسد ترین رژیم های منطقه است که به عنوان غده سرطانی همانند غده سرطانی رژیم اسرائیل عامل کشتارهای فجیعانه در سوریه ، عراق و لبنان و غزه و امروز هم در یمن می باشد که به نیابت از استکبار جهانی علیه ملت های مسلمان عمل می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز