استاندار لرستان از تصفیه خانه آب شهر خرم آباد بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۸۶۴
استاندار لرستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران استانداری لرستان از تصفیه خانه آب شهر خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان به نقل از روابط عمومی شرکت ابفای شهری لرستان ، مهندس هوشنگ بازوند در بازدید از بخش های مختلف تصفیه خانه آب شهر خرم آباد بر تسریع در تکمیل پروژه انتقال آب از رودخانه کاکارضا به شهر خرم آباد تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد قسمت های مختلف تصفیه خانه همچون تاسیسات ورودی، لخته ساز، زلال ساز و واحد فیلتراسیون و همچنین در مورد فرآیند استحصال آب و نحوه آبرسانی از منطقه کاکارضا به شهر خرم آباد و برنامه ریزی به منظور اتمام پروژه توضیحاتی ارائه داد.

حمیدرضا کرم وند گفت:همدلی و همزبانی لرستانی ها در خصوص مقابله با خشکسالی های اخیر و کم آبی های ماه های گرم پیش رو، قطعاً کمک شایانی به کیفیت ارائه خدمات از سوی شرکت خواهد کرد.

عملیات اجرایی خط انتقال آب کاکا رضا به تصفیه خانه آب خرم آباد از سال 91 آغاز شده است و در سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

در حال حاضر این طرح با 83 درصد پیشرفت فیزیکی با هدف کمی تامین آب شرب به میزان 55 میلیون متر مکعب در سال در حال اجرا است .

طرح انتقال آب کاکا رضا شامل یک بند انحرافی، دو سد مخزنی بنام های سراب تلخ و مخملکوه، یک تونل به طول سه هزار و 111 متر و یک سامانه انتقال 30 کیلومتری است.

هدف از اجرای این طرح انتقال 117 میلیون مترمکعب آب از رودخانه هررود به شهرستان خرم آباد است که 50 میلیون مترمکعب از این مقدار، آب شرب موردنیاز شهر خرم آباد را تامین می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز