مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۲۱ هزار گردشگر فرهنگی از ۱۷ استان کشور میهمان اردبیل شدند

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۷۴۹۲۹
۲۱ هزار گردشگر فرهنگی از ۱۷ استان کشور میهمان اردبیل شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طی ۱۶ روز تعطیلات نوروزی بالغ بر ۲۱ هزار و ۳۱۳ گردشگر معلم و قشر فرهنگی از ۱۷ استان کشور میهمان این استان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، صابر سپهری در دیدار با اعضا ستاد اسکان آموزش و پرورش اردبیل افزود: البته تعدادی از گردشگران این آمار جزو گردشگران غیر فرهنگی و از مسافران عادی استان بودند.

وی با اشاره به میزبانی از ۴۳ هزار و ۲۳۹ نفر روز مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در این استان یادآور شد: گردشگران فرهنگی استان اردبیل در در قالب هفت هزار و ۲۹۹ خانوار در مراکز و پایگاه های اسکان پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این گردشگران در ۷۶ مدرسه در قالب ۶۳۲ کلاس و ۱۹ پایگاه اسکان این سازمان اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: میهمانان فرهنگی اردبیل از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، زنجان، مازندران، البرز، اصفهان، خوزستان، خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، کردستان، قزوین، همدان و سمنان بوده اند.

سپهری تاکید کرد که در این مدت بالاترین حضور گردشگران فرهنگی از استان آذربایجان غربی و بیشترین پذیرش نیز در شهرستان اردبیل بوده است.

وی به خدمات رسانی مطلوب برای میهمانان فرهنگی استان تاکید کرد و با اشاره به ساماندهی ۳۲۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و پذیرایی در مدارس و مراکز اسکان یادآور شد: مراکز اسکان و مدارس استان تا ۱۴ فروردین ماه پذیرای فرهنگیان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز