بیانیه ستاد انتخابات دکتر روحانی در خرم‌آباد در خصوص مذاکرات با ۵+۱

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۹۶۵
بیانیه ستاد انتخابات دکتر روحانی در خرم‌آباد در خصوص مذاکرات با ۵+۱
اعضا ی ستاد دکتر روحانی در شهرستان خرم‌آباد با صدور بیانیه ای موفقیت ارزشمند و گران‌مایه مذاکرات مثبت با 5+1را به همه مردم و دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،انتخابات تجلی اراده مردم در سرنوشت کشور و تعیین وضعیت اقتصادی سیاسی اجتماعی و فرهنگی و صنعتی ملت یک کشور است فرآیندی که در نتیجه آن قدرت به صورت صلح آمیز و دمکراتیک به احزاب و اشخاصی منتقل می‌گردد.

خردادماه 92 مردم حماسه‌ای نو آفریدند و دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی را برگزیدند. یکی از شعارهای انتخاباتی دولت دکتر روحانی تعیین تکلیف وضعیت هسته‌ای ملت و دولت ایران بود.
 همه می‌دانیم که سال‌های سال است که دولت‌مردان وقت و انرژی زیادی را صرف این موضوع مهم کردند، اما نتیجه نهایی در هیچ دولتی رقم زده نشد، اما در این دولت که از همان آغازش این مهم را  در دستور کار قرار داد به صورت کاملا کارشناسی با کشورهای جهان وارد بحث و جلسه شد و خوشبختانه امروزه بعد از گذشت کم‌تر از دو سال از عمر دولت یازدهم و در بهار 94 مردم خبرهای خوشی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران می‌شنوند و خبر توافق هسته‌ای کشورمان موجی از شادی و نشاط را در بین ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی ایجاد نمود.
 با توجه به اوضاع اقتصادی کشورمان قطعاً لغو تحریمها تاثیر به‌سزایی در اقتصاد جمهوری اسلامی خواهد گذاشت که جا دارد به همه دولت‌مردان کشور عزیزمان ایران اسلامی تبریک گفت.
اینک با گذشت 20 ماه از عمر دولت تدبیر و امید  و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، زندگی مردم ایران با "توافق هسته‌ای" گره خورد که پیروزی ارزشمندی برای جمهوری اسلامی تلقی می‌گردد.
 اعضا ستاد دکتر روحانی در شهرستان خرم‌آباد این موفقیت ارزشمند و گران‌مایه را به همه مردم و دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید.

 

ایمان بیرانوند
قائم‌مقام ستاد دکتر روحانی در خرم‌آباد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز