رییس مجمع نمایندگان لرستان:

سربلندی تیم مذاکره کننده هسته ای نشان از همدلی مردم ومسئولان دارد

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۳:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۹۶۷
سربلندی تیم مذاکره کننده هسته ای نشان از همدلی مردم ومسئولان دارد
رییس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت:: در روزهای نخستین سال 94 تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حق مسلم خود را به دنیا اثبات کند و ملت ایران پس از سالها پایمردی و استقامت در این ماراتن سربلند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ،علی کائیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری لرستان افزود: ملت ایران به برکت خون شهداء ، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید در دنیا به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروزه ملت ایران به عنوان مردمی با همت والا و دارای ارزشهای انسانی و موفقیت های گوناگون در تمامی عرصه ها شناخته شده اند ، اظهار کرد: ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نرمشی قهرمانانه و رشد علمی سریع حرکت می کند و به هیچ وجه به دشمنان و بدخواهان اجازه توطئه و کارشکنی نخواهد داد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای نخستین سال 94 تیم مذاکره کننده هسته ای توانست حق مسلم خود را به دنیا اثبات کند و ملت ایران پس از سالها پایمردی و استقامت در این ماراتن سربلند شد.

وی با اشاره به شعار سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: نظام و ملت همزبان و همدل در ایران اسلامی گام برمی داردو مسیر تعالی و موفقیت را طی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز