استاندار البرز:

توفیقات تیم مذاکره کننده هسته ای موجب حلاوت و شیرینی کام ملت شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۸:۲۵
کد خبر: ۲۷۴۹۷۹
توفیقات تیم مذاکره کننده هسته ای موجب حلاوت و شیرینی کام ملت شد
امام جمعه کرج اظهارداشت: شعار راهبردی سال 94 مفهوم عمیقی برای جامعه ما و جامعه جهانی دارد

 

استاندار البرز ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و نمایندگان خانه ملت در نخستین روزکاری سال جدید با مسئولان استانی و کارمندان استانداری، دیدار تازه کردند.

 نخستین دیدار عیدانه مقامات استانی با مدیران دستگاه های اجرایی استان و کارمندان استانداری پیش از ظهر امروز در اولین روز کاری سال جدید شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، نمایندگان مردم در خانه ملت، فرمانداران شهرستانها، شهرداران ، مدیران کل دستگاه های اجرایی، روحانیت معزز و جمعی از کارمندان استانداری در این دیدار عیدانه حضور داشتند.

 آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در این مراسم فارغ از برنامه های روتین جلسات گذشته ،از جانب خود،استاندار البرز و نمایندگان خانه ملت، حلول سال 1394 را به همه مدیران و کارگزاران دولت در استان تبریک گفت.

وی این گردهمایی را دیداری از جنس همدلی مسئولان نامید و اظهار داشت:این حرکت هر چند نمادین، نشان از توجه مسئولان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری دارد که همدلی و هم زبانی دولت و ملت را فصل الخطاب عملکرد در سال جدید قرار داده اند.

امام جمعه کرج تفسیری نیز از این نامگذاری داشت و افزود: شعار راهبردی سال 94 مفهوم عمیقی برای جامعه ما و جامعه جهانی دارد  به نحوی که بسیاری از افکار و جریانات داخلی و خارجی کشور توسط پیام مقام معظم رهبری خنثی شد.

وی ادامه داد: ریشه همدلی را باید در مقام عمل شاهد و ناظر بود و همزبانی در دل و مکنونات قلبی نهادینه شده باشد؛امید می رود در سال جدید با اجرایی ساختن این دو راهبرد شاهد رشد و پویایی استان باشیم.

سیدحمیدطهایی استاندار البرز نیز در دیدار با مسئولان استان ضمن آرزوی موفقیت در سال جدید؛ توفقیات تیم مذاکره کننده را نیز در آستانه سال جدید، موجب حلاوت و شیرینی کام ملت دانست و اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش مسئولان در دولت تدبیر و امید شاهد رشد و توسعه استان جوان البرز باشیم.

امروز در دیدار عیدانه مسئولان استان البرز همدلی و همزبانی موج می زد، تسریع بخشی بر دید و بازدیدهای نوروزی مسئولان در آستانه سال جدید و رسیدگی به اولویت های مهم استان، سبب ساز آن شده بود تا دیدارهای عیدانه در استان البرز مختصر و به یک روز کفایت شود تا در سال جدید فعالیت ها و برنامه ها بر روی ریل شتاب قرار گیرد.تحقق همدلی و همزبانی را میشد امروز در آیینه هفت سین چیده شده نظاره گر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز