رئیس شورای شهر در دیدار نوروزی خود با شهردار و مدیران شهرداری شهریار:

موفقیت های سال ۹۳، ثمرات همدلی و همراهی بین شورای شهر و شهرداری بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۰:۱۳
کد خبر: ۲۷۵۰۵۱
موفقیت های سال ۹۳،  ثمرات همدلی و همراهی بین شورای شهر و شهرداری بود
در اجرای سنت حسنه دید و بازدید نوروزی ، شهردار شهریار به اتفاق معاون و جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار نمودند.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران، در اجرای سنت حسنه دید و بازدید نوروزی ، شهردار شهریار به اتفاق معاون و جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار نمودند.

این دیدار که در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر شهریار برگزار گردید ، حسین حق وردی رئیس شورای شهر طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال و تقارن آن با ایام فاطمیه ، سال نو را سالی پر خیر و برکت تعبیر نموده و ضمن تبریک به شهردار و مدیران شهرداری سال جدید را فرصت همدلی و همزبانی بیشتر در راستای اهداف متعالی شورا و شهرداری دانست و با ارزیابی عملکرد سال 93 از اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی شهرداری تشکر و قدردانی نمود و توفیقات به دست آمده در سال گذشته را مرهون زحمات یکایک کارکنان شهرداری و حمایت و همبستگی اعضای شورای شهر دانست.

وی در مهمترین بخش سخنان خود، با یادآوری به بیانات  مقام معظم انقلاب در دیدار با آغاز فعالیت شورای شهر تهران اشاره و در ادامه  افزود: ایشان هدایت ، حمایت و نظارت را سه اصل مهم در پیشبرد اهداف شورای شهر برشمردند که خوشبختانه شورای اسلامی شهر شهریار با توجه به این مهم در بخشهای مختلف تصمیم سازی ، نظارت و حمایت به همدلی کم نظیری با شهرداری دست یافته است .

رئیس شورای شهر مهم‌ترین دستاورد شورای شهر و مدیریت شهری را در سال گذشته، تفاهم و همدلی بی‌نظیر مجموعه شورای شهر با نماینده مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضایی ، فرمانداری و تک‌تک دستگاه‌های اجرایی برای پیش‌برد اهداف خدمتگزاری دانست.

سخنگوی شورای شهر با بیان این مطلب، به مهمترین مصوبات شورای شهر در سال 93 اشاره و خاطرنشان کرد: با ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرداری امیدواریم در سال جاری با اجرای پروژه های سرمایه گذاری شاهد تغییر و دگرگونی در چهره شهر باشیم .

حق وردی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و مشکلات ناشی از ترافیک از تصویب سه پروژه بزرگ تقاطع های غیر هم سطح در میدان صیاد شیرازی و نقطه اتصال بلواز شهید شیخی با بلوار شهید سبز آبادی  و ورودی فاز 1 اندیشه در سال 93 خبر داد و در ادامه تاکید کرد : با اجرای این سه پروژه بزرگ مشکلات ترافیک در شهر به حداقل خواهد رسید .

رئیس شورای شهر شهریار در خاتمه این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیران بویژه کارکنان شهرداری شهریار سالی پر از خیر و برکت همراه با تفاهم و همدلی آرزو نمودند .

 

 

نظر شما