حمیدرضا گرشاسبی در گفتگوی زنده با شبکه ورزش:

نامگذاری سال ۹۴ به عنوان"دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی" می تواند به ورزش کشور کمک کند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۷:۴۰
کد خبر: ۲۷۵۰۷۷
نامگذاری سال ۹۴ به عنواندولت، ملت؛ همدلی و همزبانی می تواند به ورزش کشور کمک کند
مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، با تاکید بر سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: قطعاً در ورزش این نامگذاری تاثیر فراوانی دارد و می توان با استفاده بهینه از امکانات و تعامل با رسانه ها به ورزش کشور کمک کرد

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران،مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، با تاکید بر سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری این سال به عنوان "دولت،ملت؛همدلی و همزبانی" گفت: قطعاً در ورزش این نامگذاری تاثیر فراوانی دارد و می توان با استفاده بهینه از امکانات و تعامل با رسانه ها به ورزش کشور کمک کرد.

حمیدرضا گرشاسبی که میهمان گفتگوی زنده شبکه ورزش بود، افزود: در استان تهران 104پروژه نیمه تمام وجود دارد و با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت و بازدیدی که روز دوشنبه 10 فروردین ماه از بخش هایی از این پروژه ها داشتند، دستورات لازم را برای تامین اعتبارات دادند و انشاالله با حمایت وزیر محترم و مهندس هاشمی استاندار ورزشدوست تهران بتوانیم40 درصداز پروژه های نیمه تمام را در سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه این گفتگو افزود: در نظر داریم برای ورزشکارانی که سهیمه می گیرند حتی اگر تهرانی نباشند، ولی در تهران ساکن هستند، به منظور تمرین و رسیدن به مرز آمادگی ورزشگاه های استانداردی را در اختیارشان بگذاریم، اما درخصوص ورزشکاران تهرانی که صاحب سهمیه المپیک می شوند، نگاه ویژه و یک برنامه تشویقی داریم و این برنامه ها را به هیئت های ورزشی ابلاغ کرده ایم.

گرشاسبی ادامه داد: یک مشکل اساسی که در تهران وجود دارد، نداشتن سالن های خوب برای حضور ورزشکاران جهت تمرین است که با تدبیر مقام عالی وزارت این اماکن به هیئت های ورزشی اجاره داده شد تا این مشکل نیز برطرف شود و ورزشکاران در هر زمان از شبانه روز که بخواهند به تمرین بپردازند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه افزود: با از بین رفتن زمین های خاکی و بازی محلات و تبدیل شدن این زمین ها به برج و مراکز تجاری، در این گیرودار خوشبختانه104 پروژه در دست اقدام داریم. یک سالن هزار نفری در حال ساخت داریم که انشاالله امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و یک استادیوم فوتبال چهار هزار نفری در مجموعه ورزشی بعثت در جنوب شرقی تهران در حال احداث می باشد که 95 درصد پیشرفت داشته و تا 3 ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی درخصوص بخش جوانان افزود: جوانان یک بخش فرابخشی است که قادر به انجام تمامی امور آن نیستیم و باید 26 دستگاه دیگر که به نوعی با جوانان ارتباط دارند، کمک کنند و تعامل داشته باشند تا بتوانیم در این خصوص برای جوانان کارهای خوبی انجام دهیم.

گرشاسبی در بخش پایانی گفتگوی خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص سال 94 به عنوان "دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی"، ادامه داد: یک اتاق فکر به ریاست استاندار تهران و مدیران دستگاهی که به نوعی با ورزش ارتباط پیدا می کنند تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم به صورت یکپارچه عمل کنیم واز هدر رفتن اعتبارات و هزینه های جلوگیری نمائیم. دراین زمینه استعدادهای واقعی را کشف کنیم و به طور مثال ‌در آموزش و پرورش و دانشگاه ها مسابقات مختلفی برگزار می شود که در سطح اداره کل و هیئت ها نیز همین مسابقات برگزار می گردد. این اقدام در دو جا هزینه بر خواهد بود که باید در جهت صحیح هدایت شود. انشاالله در این اتاق فکری که تشکیل می شود، همدلی و همزبانی را محور برنامه ها و فعالیت های خود قرار می دهیم

وی در پایان از همه عزیزان که می توانند به ورزش تهران کمک کنند، درخواست کرد که اداره کل را یاری کنند تا به اوج برسد، چراکه هر چه تهران به اوج نزدیک شود، استان های دیگر نیز پیشرفت می کنند و در کل، در سطح ملی به اوج می رسیم.

مشاور وزیر ورزش و مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران همچنین موفقیت های اخیر وزارت امورخارجه را در جریان مذاکرات هسته ای به دولت و مردم تبریک گفت واظهار داشت: اهمیت این کار همچون کسب مدال ورزشکاران درعرصه های جهانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز